poniedziałek, 24 czerwca 2013

słoneczny smaczny weekend

........słodki weekend w moim cichym białym kąciku, ze smakami
i zapachami lata, co prawda najpiękniej było w sobotę i piątek ( czyli weekendu początek), nie omieszkałam więc przygotować dla moich domowników (mąż i syn) tiramisu z truskawek
i mrożone migdałowe latte jak i w ubiegłym tygodniu zresztą. Zauważyłam,że odwiedziło mnie wiele osób z czego oczywiście bardzo się cieszę, gdyż prowadzenie tego bloga odstresowuje mnie, a Wasze wizyty
i komentarze dodają mi energii i pozytywnego
myślenia, a to nie zawsze jest przy mnie:((
.....ale nie ma co narzekać, chociaż zastanawiam się czy nie zacząć pisać drugiego bloga??? tytuł już mam " moje życie
z migreną" ale czy jest sens pogrążać się,  wprowadzać smutny nastrój skoro blogi przeważnie krążą wokół wesołych, pasjonujących, interesujących  tematów??  Chyba nie, zdecydowanie nie!!! bardziej pasjonujące byłoby np. " moje życie
z pasjami, z sukcesami , z podróżami...itd"
a tymczasem
zapraszam na deserowe lato
w moim wydaniu
 
na moje życie z wszystkimi jego barwami
i urokami
 




                 ..mój przytulny zakącik na tarasie........

 








 
truskawkowe tiramisu


                                  migdałowe latte
 
przepisy w zakładce "Smakołyki"


                                      i oczywiście truskaweczki




                                       ...a tu już fotki z ganku .....

 
i trochę mocniejszego koloru
 

5 komentarzy:

  1. O donicę też już pytałam .Tu widzę dokładniej.Pomysłowo a ja bałam się malować donice

    OdpowiedzUsuń
  2. Donica jest plastykowa, też miałam obawy malując ją ale niewiele było do stracenia, teraz wygląda z lekka antycznie:)) to samo zrobiłam z konewką była zielona, a taka mi nie pasiła, więc na warsztat...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, no co to za smakowitości tutaj, ja nie lubię gotować, ale tego tiramisu spróbuję. Ogród piękny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie czasem cos nowego wrzucić do menu domowego a teraz sezon owocowy, więc można eksperymentować, życzę udanych deserów i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się jak będzie wyglądać moja stara maszyna do szycia pomalowana na biało. Dzisiaj mam odpowiedź. Będzie wyglądać super. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...