piątek, 18 maja 2018

Post majowy -ogrodowy


Kochani!

W maju w ogrodzie wszystko zaczyna kwitnąć tak jak na moich tkaninach, w domu remont nie może się zakończyć przez prace ogrodowe oczywiście. Nawet nie mam wielu zdjęć z powodu przesadzania funkii na inne miejsce i tworzenie rabaty z trawami....to niby robi mój M. ale wiadomo kto się zajmuje logistyką.












Altana jeszcze też nie gotowa....natomiast gotowa walizka, która przeszłą stylizację, nie zachowałam zdjęcia oryginału ale na pewno wiecie jak wyglądała taka stara brązowa walizka....miałam trochę pracy przy niej ale w efekcie wyszła chyba w miarę...była robiona na zamówienie i juz jest w pewnym lokalu, jak będą zdjęcia to wrzucę:)









 W ogrodzie kwitną różaneczniki jak wiecie na przemian, jedne kwitna inne przekwitają..."robi sie patio" na moją białą ławeczkę.



  




Kwitną piwonie majowe i gotowy ogródek ziołowy jest jak co roku w balii....jestem ciekawa jak u Was przebiega jeszcze wiosenne przesadzanie, dekorowanie i budzenie się ogrodu.




Pozdrawiam i zaraz do Was zaglądam~~Bea~~


52 komentarze:

  1. Piękne różaneczniki :) Moje dopiero mają pączki. W moim ogrodzie też się dzieje, mąż mi coś zbudował , a ja sądzę i przesadzam roslinki. Szukam właśnie białych piwoni i nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te materiały! Fajna walizka, a w ogrodzie masz ślicznie. U mnie też rośnie ta piwonia - uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Walizkę wyłożyłaś materiałem? Też mam taką starą do przerobienia i wciąż czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydarłąm cały paier ze środka, przykleiłam piankę i dopiero materiał.

      Usuń
    2. U Ciebie Beatko zawsze ślicznie!!! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Dziękuje Moniczko i buziaczki:)

      Usuń
  4. Piekne masz zapasy materiałów Beatko. Ogród cudny i wszystkie nietuzinkowe ddekoracje i zakątki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajecznie u Ciebie. Cudowna altana, piękny wystrój, bardzo oryginalny, cudowny. Widzę nawet prześliczny czajniczek, no bosko. Walizka wyszła fajowo, taka delikatność wiosny z niej bije. :) Pozdrawiam, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana bardzo spostrzegawcza...nawet ja nie zauważyłam czajniczka:))

      Usuń
  6. Pieknie to wszystko skomponowałas, ogród przecudny, a walizka??brak słow, żeby ten zachwyt opisac.Ja taką miałam w czasach jak na kolonie jeżdziłam w latach szkolnych,dawno wyrzucona, tektura długo nie wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO własnie, a ja mam u siebie dwie podrasowane i trzymam w nich wełenki i szmatki:)

      Usuń
  7. Wszystko przepiękne.:) U mnie w ogródku też różowa piwonia.:) Koroneczka na walizce super się prezentuje. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ta koroneczka jest taka delitatniutka jak mgiełka:)

      Usuń
  8. U mnie w ogrodzie tez trochę zmian, a zieleń majowa jest najcudowniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponieważ ubiegły rok był bardzo mokry, różaneczniki odwdzięczają się wspaniałym kwitnieniem. U mnie też wyjątkowo obficie kwitną. Walizeczka też jak widzę w ogrodowym stylu. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dwa przemarzłu ubr i musze coś dokupić jeszcze:)

      Usuń
  10. What a gorgeous garden with stunning flowers!The peonies are fabulous!Everything is so beautiful...Best wishes,Maristella.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo u Ciebie i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku u Ciebie, tak jak w lecie - pięknie i kolorowo :) U nas przez chłody wszystko stoi w miejscu... Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas natomiast dopiero skońcyłe sie deszcze trzydniowe;)

      Usuń
  13. Wspaniałe materiały!!! Super walizka!!!W ogrodzie przepięknie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze,wiosenne klimaty,walizkę zjawiskową stworzyłaś. Twoje piwonie mają cudny kolor,bardzo ciekawa kompozycja w porcelanowej cukiernicy pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogród przecudny, moje różaneczniki jeszcze w pąkach. Walizka śliczności już widzę zachwyt zamawiającego :) Tez taką mam ale trzymam w niej moje skarby ( tekturową brązową).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA tez swoja mam brązową troszkę wystylizowaną i druga białą:))

      Usuń
  16. Beatko, materiały są prześliczne. Jestem zachwycona walizką. Świetnie ją przerobiłaś.Masz sporo ciekawych rzeczy dekoracyjnych.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FAjnie Luciu,że Ci sie podoba, dziękuję i pozdraiwam:)

      Usuń
  17. Ach ta cegła:) pięknie z tymi belkami. Materiały są śliczne. Ciekawa jestem tego patio:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patio jeszcze musze podrasować ale to oczywiście potrwa...pozdrówka Alu

      Usuń
  18. U mnie o ,,budzeniu się ogrodu" nie ma mowy, to raczej ja jestem jeszcze gdzieś w tyle, on w pełni wybudzony, zwarty i gotowy i ostro czerpiący garściami każdego dnia. To ja przy nim wydaję się ospała i nie na czasie :D
    Zakochałam się w tych fotkach z materiałami w ogrodzie, a ta z oknami to po prostu szał! :D Rewelacyjnie Ci to wyszło :D. Piękne zdjęcia przepięknego ogrodu :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te z nie raz mam opóźniony zapłon i przestoje ale na przemian z werwa na szczęście, bo kto by nad wszystkim zapanował:))

      Usuń
  19. Piękne dekoracje z pięknych tkanin! Walizki takie pamiętam z dawnych lat i żałuję, że sobie nie zachowałam. Twoja prezentuje się po renowacji bardzo okazale! Ogrodem się zachwycam nieustannie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nawet zachowałąm taką ze spisem rzeczy jak jechałam na kolonię w latach 70 tych:))

      Usuń
  20. Zachwycające materiały:) Walizka pięknie się prezentuje:) W ogrodzie- bajka:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie jest u Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie klimatyczny, bajeczny ogród :-)) I piękne pracę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne widoki i ogrodu i Twoich prac. Miejsce na ławeczkę tworzy się zachwycające, a na tę ceglaną konstrukcję napatrzeć się nie mogę. Kocham naturalną cegłę w każdym wydaniu :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace! Podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest u Ciebie cudownie i nastrojów.Sliczna walizka .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Beatko u Ciebie jak zawsze pięknie i kolorowo.
    Wreszcie zadzwonię, przepraszam za milczenie...
    Moc uścisków!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Que lindas flores. Um encanto. Feliz semana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...