piątek, 21 czerwca 2013

Lato mieszka w kwiatach..............

........pierwszy dzień lata!!! życzę więc wszystkim pięknych słonecznych dni, radosnych usmiechów, ciekawych inspiracji do tworzenia i blogowania, odwiedzenia uroczych zakątków, poznanie interesujących ludzi, odkrycie  nowych pasji, przeżycie wspaniałych wrażeń oraz nabycie nowych przedmiotów ,które udekorują nasz dom i ucieszą nasze oczy i dusze oraz podzielenie się  z nami wzajemnie wrażeniami  ;))) 




 
 
....to moje ulubione, kwitnące, pachnące kwiaty, przy których  łagodnieję i pięknieję......




 

 
 
 








4 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie i kolorowo,róże wielbie za zapach i czar,moje też zaczynają kwitnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuje za miłe słowa, róż mam więcej niż zdjęć i teraz pięknie kwitną, a dzisiaj kupiłam , jadalną-dziką, która dopiero pachnieeeee. Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. your garden looks go charming, beata! (i didn't know there are edible roses--very cool!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Lynn, u nas robi sie konfitury z płatków dzikiej róży a z owoców robi sie nalewki i likiery.Cieszę się, że podoba Ci się mój ogród. Twój też jest uroczy zwłaszcza dekoracje w nim.:))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...