czwartek, 26 kwietnia 2018

Rowerem na majówkę...ale nie byle jakim!!!

Witajcie:)

Majówka tuż tuż i na pewno większość chce w tym czasie wypocząć, wyjechać,udać na spacery, przejażdżki, po prostu zrelaksować. Trzeba wcześniej wyciągnąć rowery i o nie zadbać. Ja na razie zajęłam się moim ogrodowym reliktem:)) mój wycieczkowy jeszcze w garażu:)





Spontanicznie uszyłam jeden worko-plecak i falbankę na koszyk i trochę mnie wciągnęło co możecie zobaczyć na niniejszych obrazkach;)
















Materiał w rowerki i stare bicykle świetnie się prezentuję na rowerowych akcesoriach










A w ogrodzie jeszcze pustki, wysprzatałam mój klomb i jest troche łyso....ale za to magnolia pyszniła się pięknym kwieciem, szkoda,że tylko przez tydzień :( 









W mojej Decoszwalni powiało romantyzmem...i zaczynam już myśleć lawendowo;))




Dziękuję, za odwiedziny i komentarze...wrzucam znowu kilka nowości na Tkaniny Home Decor na zamówienie i nadal możecie  zamawiać przez email....
Pozdrawiam ~~ Bea~~


47 komentarzy:

  1. Cudnie udekorowałaś rower. Mi by było żal zostawiać go w ogrodzie i narażać na warunki pogodowe, mógłby zdobić duży salon. bardzo fajne te lawendowe koroneczki. Romantycznie i do tego śniadanie na świeżym powietrzu... Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuje kochana...ale w salonie tez mam troche zabytków:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Śliczności uszyłaś!!! Wspaniałe dekoracje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tkaniny i piękne ich wykorzystanie! Rower ogrodowy jest wspaniałym elementem dekoracyjnym! Podziwiam Twoją pomysłowość!
    Magnolia dla mnie też zbyt krótko kwitnie, ma tak dostojne kwiaty, że powinny cieszyć nasze oczy choć przez miesiąc. Pozdrowienia wiosenne przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak krótko kwitnie ,,teraz ma juz liście:))

      Usuń
  4. Tak przygotowanym rowerem można wyruszyć na majówkę :) Super Beatko rowerowe szyjątka. Magnolia piękna, uwielbiam ten krzew, szkoda tylko że tak krótko kwitnie. Słodki misio.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myslę,że wreszcie rusze tyłek od maszyny i kompa:))Udanehj majówki ANiu:)

      Usuń
  5. Fantastyczne materiały!!!! Wszystkie propozycje rowerowe mi się bardzo podobają. Myślę, że kilka dni słoneczka i przyroda nadgoni do innych rejonów Polski. U mnie już całkiem całkiem powyłaziło z ziemi :)
    Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie jeszcze pustawo, nawet nie kupiłam jeszcze pelargonii:)

      Usuń
  6. Magnolia była piękna, uwielbiam ją. Z Twojego "szaleństwa" najbardziej mi się spodobały z materiału z rowerkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten motyw bardzo się podoba i wciąż szyje plecaczki:))

      Usuń
  7. Twój tajemniczy ogród Beatko, a w nim ten fajny rower, cudowny widok! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze go mienisz tajemniczym i bardzo mi sie to podoba...dzięki Monisiu....jak Mama i notes dla mnie???

      Usuń
  8. Śliczny rower. Zaczynam żałować, że onegdaj pozbyłam się swojego "składaka". Byłaby świetna ogrodowa dekoracja. Twój piknikowy wehikuł jest bombastyczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombastyczny wehikuł...chyba mu przykleje taka wizytówkę...dzięki:)

      Usuń
  9. I tu jest właśnie urok takich rowerów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny rower w stylu angielskim. Teraz tylko wypada jeżdzić nim na pikniki z kwiecistym obrusem i piękną porcelaną:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację...musze kwiecisty obrus piknikowy wyszykować.:))POzdrawiam:)

      Usuń
  11. Beatko - zachwycam się i brak mi słów
    Taki rower! taki koszyk! tylko jechać w siną dal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Elu szkoda,ze nie dojadę na tych oponach do Wrocławia, bo byśmy juz kawke piły))

      Usuń
  12. Aż miło patrzeć na tak piękne zdjęcia. Rower w takich odsłonach prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Materiały obłędne. Rower jest przepięknie ubrany.
    Wszystkie Twoje prace są przesliczne.
    Miłej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Luciu, mysl,ę że Ty majówke spędzisz na pewno wycieckowo...duzo słoneczka:)

      Usuń
  14. Rower wygląda pięknie i bardzo romantycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię oglądać Twoje inspiracje, szczególnie te ogrodowe :) Rower wygląda wspaniale - jakby zapraszał na majówkę. Życzę Ci Beatko dużo słońca i wspaniałego, weekendowego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,mam poremontowe porządki ale na pewno rowerkiem sie przejadę:))

      Usuń
  16. Jaki urokliwy rower. Wszystkie ubranka mi się podobają. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rower w każdej odsłonie prezentuje się cudnie:) Śliczne materiały wybrałaś:) Magnolia zachwycająca:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie myslałam,że te rowerki tak sie dopasują...pozdrawiam Doti:))

      Usuń
  18. Rowery wyglądają prześlicznie,patrząc na to,jak je udekorowałaś,mam wrażenia,że znalazłam się w poprzedniej epoce.Magnolii zazdroszczę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko jestes przemiła, ciesza mnie Twoje słowa i odczucia:))CAłusy:)

      Usuń
  19. śliczna wiosna u Ciebie, super wystylizowałaś swój rower :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niewiele trzeba a efekt wielki...pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Rower prezentuje się wspaniale!!! A magnolia zachwyca swoim pięknym urokiem!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Bea!Your blog is very beautiful!We have lots of interests in common:garden,flowers,crochet,...I am glad I stopped by!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rowerowa dekoracja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zobaczyłam tego Misiaka fioletowego łzy mi wyszły...
    Takiego samego podarowałam kilka lat temu Ani, nazwała go Fioletek.
    Do tej pory siedzi na białej komodzie w Jej sypialni :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...