piątek, 14 marca 2014

Salon i kącik retro

 Witajcie!

Kącik retro w moim salonie powstał niedawno, a właściwie zaraz po tym jak do jadalni wjechała biała serwantka..... od razu bowiem  trzeba było zmienić aranżację i dostroić tą cześć salonu,  ponieważ mam otwartą kuchnię z jadalnią i salonem całość musi jakoś współgrać, jednakże nie mogę zdecydować się na monotematyczność i z każdej strony wygląda kawałek mnie.... czyli decoupage, schabby schic, transfer,  styl vintage, rustykalny, prowansalski, no i trochę współczesności ......taka mieszanka, ale mam nadzieję, że nie wybuchowa:))















Tak więc kącik jest dosłownie jak w nazwie malutki ale staram się go dopieścić, tak w ogóle to brakuje mi stojącej lampy z dużym abażurem albo takiego starego gramofonu z tubą.... na strychu mam gramofon "Bambino" z lat 60-tych, ale jest niebieski:(( niestety i to nie jest to...

Na ścianie papierowe słońce, które zrobiłam ostatnio, a nawet dwa. Drugie jest w przedpokoiku, a to serce na wieszaku chyba poznajecie..... z nagłówka mojego bloga:)) , to mój pierwszy transfer, a na zdjęciu widnieje data 17.05.2013, tj. data założenia bloga:)) już niedługo roczek:),
nad słońcem kopia "Dziewczyny  z perłą" J.Vermera wykonana przez mojego małżonka , uwielbiam ten obrazek:))

Na metamorfozę wyczekuje stół i krzesła w jadalni, koncepcja już jest, motywacja też, tylko brak czasu, poniżej kącik kawowy i trochę tej współczesności - narożne półki oraz strefa telewizyjna, jak mówi mój mąż -telewizornia;)



  a tutaj mam pytanie i prośbę, może ktoś wie kogo są te reprodukcje (nazwiska malarzy i tytuły obrazów?),
które zdobią moje lustro??? Lustro kupiliśmy latem ubr. w komisie, sprzedawał go staruszek, który bardzo się targował z nami przez 2 tygodnie, gdyż twierdził, że pochodzi ono z jakiegoś starego dworu pańskiego.... ale musiałam je mieć i jest ono w salonie  jak wisienka na torcie:))




 naleweczki i likiery własnej produkcji









pochodzenia  i historii obrazu Oblicza Naszego Pana nie będę  ujawniać, pozostawiam to znawcom tematu... a poniżej wykonany przeze mnie kolaż ze zdjęć rodzinnych i kilku starych pocztówek..



 





Dzień Kobiet, który planowałam udał się wybornie, nie dopisała chora koleżanka mamy, ale pozostali byli baaardzoo zadowoleni, w niebieskim sweterku moja mamusia (chora na Alzch..)





Serdecznie z serca... dziękuję Wam za te kilka chwil przy kolejnym długim poście...



Na koniec żegnam się z Wami wiosennym akcentem, w ogrodzie zakwitła już moja magnolia Betty, a ptaszki na razie tylko te zadomowione i nie chcą ćwierkać...
~~ Beata~~




22 komentarze:

  1. A ja kochana napisałam ci meila na razie zwykłą wiadomość - tam ci coś napiszę tylko proszę odpisz a tutaj napiszę ci tak - że każde pomieszanie epok można opanować więc spokojna głowa twoja buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik kawowy wygląda zachęcająco. Życzę powodzenia w dopieszczaniu swojego mieszkanka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulny ten Twój domek....fajna aranżacja i zdjęcia....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wszystko urządziłaś, z taką wielką dbałością o szczegóły, zdrówka życzę Twojej mamusi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny post...Twój Mąż jest niesamowicie zdolny. A czy oglądałaś film" Dziewczyna z perłą"? polecam, bo świetny!
    Nie dostałam od Ciebie żadnego maila!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, film tez oglądałam, świetna obsada, pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Wspaniały klimat panuje w Twoim domu - wygodne siedzenia,pamiątki rodzinne, naleweczki własnej roboty, cóż więcej trzeba - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. What a lovely comfy room! Love your paper wreath.
    Thank you so much for visiting.
    Mary Alice

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie i romantycznie, ile cudnych karafek - nie ukrywam uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo urocza mieszanka!:):) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny retro kącik, a lustro to faktycznie jak wisienka na torcie:)
    pozdrawiam cieplutko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam problem co Ty ,nie potrafię się zdecydować co do stylu ,więc tak jak u Ciebie misz masz totalny !!

    Klimatycznie i uroczo u Ciebie :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...