sobota, 24 lutego 2018

Tkaniny home decor nie tylko w moim domu


Witajcie !

Za oknem  ciągle zima, śnieg, chociaż nie u wszystkich...dlatego w moim oknie kuchennym nowe zazdrostki, firaneczki, zielona cebulka i zioła....a i oczywiście muffinki ulubione.
Ostatnimi czasy wolne chwile poświęcam na szycie, ale nie tylko dla siebie...równiez dla innych. Jak juz zauwazyłyście nieraz pokazywałam co nowego uszyłam z tkanin bardzo dobrej jakości i wytrzymałości typu home decor, które prezentuja się  znakomicie nie tylko w domu , w kuchni, salonie, pokoju dziecięcym ale i w altanie, w ogrodzie.




Od tego roku postanowiłam:

- zamawiać tkaniny home decor włoskie i hiszpańskie w większej ilości,
- sprzedawać na zamówienie tłuste ćwiartki FQ lub na metry,
- przyjmować zamówienia na szycie gotowych wyrobów tekstylnych,
- sprowadzać ciekawe i niespotykane wzory tkanin,
- wprowadzić ceny konkurencyjne,  moja cena sprzedaży jest co najmniej dwu, albo trzykrotnie niższa niż w renomowanych sklepach na takie same tkaniny, a  jakość ich jest taka sama, gdyż częściowo są to tkaniny od tych samych producentów.

Dlatego zapraszam serdecznie i polecam.

Po prawej stronie mojego Bloga znajdziecie zakładki; 
Tkaniny dekoracyjne HOME DECOR
po otworzeniu zobaczycie jakie obecnie mam tkaniny do sprzedania, cenę, ilość oraz sposób zmawiania ,bardzo prosty - bezpośrednio na emaila, lub przez allegro.

W zakładce GALERIA Dom i Ogród znajdują się gotowe wyroby do sprzedaży: tekstylia;poszewki, obrusy, biezniki, podkładki, galanteria kuchenna, dekoracje do domu i ogrodu, torby zakupowe, torebki, kosmetyczki i inne.


 Teraz uszyłam dla siebie zazdrostki, oraz poszewkę na krzesło do kuchni...jeszcze szyje się zasłonka na newralgiczne miejsce koło piekarnika. Poduszka na krześle jest dwustronna, z drugiej strony kawa, litery ,napisy....bo przecież zawsze można zmienić dekorację:))
.



 Dlatego cierpliwych zapraszam na kawę, bo zdjęć dzisiaj trochę różniastych......powyżej narzuty i nakładki ze świetnej tkaniny....już trzykrotnie prane jakościowo bez zmian, wystarczy lekko przeprasować.
A niżej szyte na zamówienie: obrus , poszewki i serduszko dla przemiłej klientki prowadzącej Hotel w Józefowie pod Warszawą, jeszcze mam do wykonania kilka tekstyliów dla Niej.




 



Żeby nie zanudzić niezbyt zainteresowanych tkaninami zapraszam na chwilkę do mojego Buduaru :)







Moja toaletka taka według mnie anie wszelakich standardów, na biżuterię, perfumy, flakoniki, zdjęcia, zegary i zegarki, książki do czytania, zakładki, koronki, serwetki, lampki oraz inne bibeloty 💝







Kochani zasłużyliście na wybuchowy deser z granatem...kto jeszcze ma siłę i ochotę to zapraszam serdecznie na mojego bloga oraz do butiku-sklepiku Tkaniny Dekoracyjne HOME DECOR
😍 Bea 🙎
Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o moich planach i zamiarach oraz Waszych opinii
i  doświadczonych rad. 

Wiem, że wiele z Was zajmuje się szyciem w domu, dla siebie, dla rodziny i znajomych, tak jak ja szyłam dotychczas ....jednak  zwykła cienka bawełna o gramaturze 100-150 gr/m2 nie spełniała moich oczekiwań a ceny tej grubszej ponad 200 gr/m2 były i sa dla mnie zaporowe.....ale po roku  zaangażowania mojego wraz z kilkoma osobami, udało mi się zdobyć kilku dostawców, myslę,że nie tylko na moją kieszeń ale i na Waszą kieszeń🚖🚎🚍✈✈🚕🌝🌜🌂🌞👫🙋




59 komentarzy:

  1. Dobrze mieć pasje :) Powodzenia z nowym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Beatko, teraz wykorzystasz w pełni swój talent, robisz piękne rzeczy, więc na pewno znajdą nabywców. Tak być powinno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, mam nadzieję,że i inni skorzystają:)

      Usuń
  3. Kocham materiały :) A twoje zasłonki są świetne :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak materiały uwielbiam i lubię je dotykac, gorzej z papierem, dlatego scrapbooking mnie nie porwał:)

      Usuń
  4. Piękne tkaniny dodają charakteru wnętrzom, wprowadzają miły nastrój, ocieplają klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest coś co nadaje przytulności i ciepła:)Dziękuję:)

      Usuń
  5. Świetny pomysł dot. Sprzedaży! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje prace i ich zdjęcia. Są zachwycające. Z tymi tkaninami to dobry pomysł, jak wrócę do szycia, to pewnie coś zamówię u Ciebie. Pozdrawiam niedzielnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ALinko,ze tak myslisz, a szycie wraca do nas zawsze, bo jest również przydatne:)

      Usuń
  7. Życzę powodzenia. Twoje prace są prześliczne. Myślę, że ładne tkaniny + staranne wykonanie to klucz do sukcesu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu już teraz mam dużo zamówień, a niektóre nowe wyzwania. Dziękuje za wsparcie:)

      Usuń
  8. Śliczności, prawdziwa uczta dla oka, nie mogę się napatrzeć na zdjęcia. Życzę pomyślności w prowadzeniu biznesu, na pewno znajdziesz wielu klientów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki. Jeśli robisz to co kochasz to musi się udać:
    )Jak uda Ci się zakupić materiał w scenki to proszę pamiętaj o mnie:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamietac, a jestem materiałoholiczką i moge je przewracać i rozkłądać sto razy i z powrotem:))

      Usuń
  10. Och jak pięknie...podziwiam! Cudowne tkaniny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałości!!! Jestem pełna podziwu!!!Powodzenia w nowym wyzwaniu!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Doniu, mam nadzieję,że przyjdzie i będzie ze mna:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Twoja pasja do szyci zmieniła się konkrety, moim zdaniem świetny pomysł. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności pokazujesz. Piękne tkaniny. Podziwiam. Tak trzymaj, doskonały pomysł - POWODZENIA. Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za życzliwość i również pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Same perełki u Ciebie :) Jestem pod dużym wrażeniem toaletki. Pięknie się prezentuje :)
    Trzymam kciuki za nowe wyzwanie :))
    Pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka moja spontaniczna ta toaletka, ale teraz mam większa niz kiedyś więc szaleje...dziękuję Aniu za serdecczności, całusy:)

      Usuń
  15. Tak sobie lubię pooglądać te Twoje aranżacje, można podziwiać bez końca. Pomysł ze sklepikiem świetny, trzymam kciuki za powodzenie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, pomysł rodził sie długo, na szczęście nie w bólach :) Dziękuje za życzliwość:))

      Usuń
  16. Beatko,super pomysł! Może kiedyś skorzystam! Życzę powodzenia i gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, ja również dziękuje, wpadam zaraz do Ciebie, bo nic nie piszesz:))

      Usuń
  17. Trzymam kciuki za postanowienia! Podziwiam Twoją pracowitość i kreatywność:) Piękne projekty i świetne tkaniny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam może coś wypatrzysz dla siebie...pieknie szyjesz przecież:))

      Usuń
  18. Życzę powodzenia w Twoim postanowieniu:))piękny buduar:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i miło mi gościć u siebie...zapraszam częściej:)

      Usuń
  19. Wielu zamówień i trafionych propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko, tworzysz piękne rzeczy. Cieszę się, że mam od Ciebie piękny naszyjnik i jajo... :)
    Życzę Ci powodzenia. Wszystkiego dobrego.
    Moc pozdrowień i buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapomniałam dodać - cudny klimat na zdjęciach. Rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, przecież Ty jesteś uosobieniem elegancji i dobrego gustu, a z tym człowiek się rodzi, to sie ma a nie nabywa....pozdrawiam Basiu, buziaczki:))

      Usuń
  22. Piękne tkaniny , powodzenia w sprzedaży. Buduar jak z dawnych filmów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziekuje MArysiu,że tak nominowałaś mój buduar:)))Pozdrawiam kochana i juz do Ciebie biegnę:))

      Usuń
  23. wow these fabrics look wonderfull & all these thinks so beautifull dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś niesamowicie utalentowana, a do tego masz swój styl. Tak u Ciebie przyjemnie i radośnie. Odrywasz od rzeczywistości. Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuję za serdeczności i pochwały dla mojego domku, to bardzo motywujące♥♥♥

      Usuń
  25. Beatko, Twoje domowe migawki są takie ciepłe i klimatyczne, że zawsze z prawdziwą przyjemnością zaglądam do Twojego domu. I zakończenie takie smakowite... czegóż chcieć więcej :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agneś...takie są u mnie klimaty Beaty...u Ciebie tez jest bajecznie, a zwłąszcza w ogrodzie:))Pozdrówka:))

      Usuń
  26. Jak pięknie i przytulnie jest u Ciebie .Piękne są te materiały. Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  27. Congratulations! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aratex www.aratex.pl/pl/o-firmie/ oferuje kontenerową sprzedaż tkanin. Warto im zaufać!

    OdpowiedzUsuń
  29. Skorzystałem z usług Aratex www.aratex.pl/pl/o-firmie/ i jestem zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prostota wykonania idąca w parze z gwarancją satysfakcji? Z rodziną serdecznie polecamy Aratex!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aratex www.aratex.pl/pl/o-firmie/. Znacie? Firma ta oferuje kontenerową sprzedaż tkanin. Mają świetne oferty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...