wtorek, 11 października 2016

Barwy jesieni wokół ...

Kochani!

Jesień już  zagląda z każdej strony, do domu,ogrodu,parku,szafy, kuchni:)) Trzeba ją więc zaprosić i niech zagości u nas te kilka miesięcy...
Kredens ogrodowy - główny mebel na tarasie....więc i wokół niego ciągle coś się zmienia.... a ja nadal bawię się w dekoratorkę nie tylko wnętrz :))













Surfinie już skończyły swoją świetność ale mój M postanowił jeszcze dać im szansę i rozlokował je na drzewach owocowych, a poniżej chwale się hibiskusem bagiennym o ogromnych kwiatach, dla porównania przystawiłam cynię. Hibiskusy mam pierwszy rok, 5 odmian i medytuję gdzie je posadzić??




 A teraz plejada gwiazd jesieni....wrzosy, słoneczniki, miechunki, dynie, jarzębina,kocanki.....










no i oczywiście jabłka i gruszki....a wszystko to w mojej altance, która już zmieniła szaty, ale kurki i koguciki to nadal moje ulubione  motywy:))




Co robicie z jabłek i gruszek???, bo ja  oczywiście jabłka na szarlotkę, jabłka z imbirem, na bieżąco ciasta z jabłkami i gruszkami, nawet jak jest okazja to wrzucam jabłka i gruszki do piekarnika, bo uwielbiam pieczone....co widać na załączonym powyżej obrazku:))
I zaraz chyba rozłożę stolnicę i coś mi się upiecze:))

Całusy dla wszystkich♥ Bea♥


70 komentarzy:

  1. Ech, wspaniale! I obficie! Tak jak powinno być jesienią. Moje surfinie tez już niemal padły, ale jeszcze je momencik potrzymam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie szkoda,że surfinie takie delikatne, dzieki Aldonko:)

      Usuń
  2. Piękna jesień tym milej się patrzy bo u nas drugi tydzień mokro i zimno
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w całej Polsce zimno i ponuro, wczoraj było znośnie, dziś od rana pada, dziekiuje za odwiedziny:)

      Usuń
  3. Pięknie, sielsko, klimatycznie i w ogrodzie i w domu. Jesień oferuje mnóstwo uroku.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niby sie bronimy, przed jesienia , zima, a jednak i tak dajemy im radę:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękna i zachwycająca twoja jesień. Widzę ją na twoich zdjęciach a kredens po prostu gwóźdź jesiennego programu :)))) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kredens okazał się taki efektowny, a juz stał koło ogniska! Pozdrawiam:))

      Usuń
  5. Piękne dekoracje u Ciebie, a "rozwaliłaś" mnie maszynką do mięsa na kredensie :) Super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, tu przynajmniej jest widoczna i mocno sie trzyma! Pozdrówka:)

      Usuń
  6. Wszystko cudne u Ciebie, ale kredens, to dla mnie gwiazda nr 1 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam juz wczesniej,że był przeznaczony do spalenia, ale tak pieknie wyglądał przy palenisku na tle zieleni,ze wydarłam go na taras i jak widać z efektem:))

      Usuń
  7. Kochana, pierwsze zdjęcie jak z jakiegoś magazynu wnętrzarskiego! CUDOWNE!!!
    Bardzo mi się podoba ten kredens i wiem, że gdybym tylko posiadała zadaszony taras, to i Ja bym chciała taki mebel mieć!Ale bym szalała z naturalnymi dekoracjami.... Normalnie szczęściara z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sie cofnęłam na początek....no przez skromność nie zaprzeczę:))) A kredens był biały miał stac w salonie po modernizacji, jednakże po zdarciu farby okazało się,ze ma za wiele domowników, już juz miał byc spalony ale , chodziłam koło niego bez przerwy bo mi go było szkoda, i jak widac dobrze,że go wydarłam z paleniska;)) Pozdrawiam i całuje:)

      Usuń
  8. Kredens jest prześliczny. Zamarzył mi się taki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie,że sie podoba, teraz faktycznie ma wygląd nietypowy:))

      Usuń
  9. Dokładnie taki kredens stał w domu mojej babci. Zawsze przywołuje miłe wspomnienia. Pięknie wygląda w tej jesiennej szacie. Planujesz zostawić go tak na zimę? Zabezpieczyłaś go czymś? Ja mam obelisk ogrodowy, drewniany. Zabezpieczyłam go co prawda ale nie wiem czy nie lepiej go przenieść do piwnicy.

    Ten obrus w kury podpił moje serce:) jest zjawiskowy
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, kredens mam zamiar zabezpieczyc woskiem na dniach jak przestanie lać, bo przez zime zostanie na tarasie, tu jest jego miejsce, pod daszkiem:) Miał byc w salonie, ale za duzo ma domowników:)) Kurki na obrusie tez uwielbiam:)) Uściski:)

      Usuń
  10. A very cozy post from you, today, Beata! I love the autumnal atmosphere in your gazebo, on your cabinet, and of your sweets! Yes, apples are definitely a sign of autumn, along with pears and like you, I also like to bake with these fruits. Such pretty flowers, too. Enjoy the season, my friend!

    Poppy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's nice that you visited me this fall. Thank you for the kind words. I'm glad you're here Poppy:)

      Usuń
  11. oo jej jak u Ciebie cudownie !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jesień u Ciebie przepiękna :)
    przystrojony kredens wygląda PRZEUROCZO, KLIMATYCZNIE, SIELSKO PO PROSTU SUUUPER!!!!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że i Tobie sie podoba taki klimat, ja jak widać lubię różne style i klimaty, na pewno nie minimalistyczne:) Pozdrawiam KAsiu:)

      Usuń
  13. Przecudne te Twoje aranżacje tarasowo - kredensowe. Na kredens to się napatrzeć nie mogę. Hibiskus prześliczny, muszę sobie na wiosnę zakupić jakieś sadzonki. A pieczonych gruszek nigdy nie jadłam, koniecznie muszę spróbować. Pozdrawiam jesiennie i życzę lepszej pogody, bo nie wiem jak u ciebie, ale u mnie leje od tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiekuję Tereniu, u mnie tez pada i zimnica, hibiskus posadz, a gruszki spróbuj koniecznie pieczone:))

      Usuń
  14. Ależ pięknie u Was,jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sie do Ciebie wpraszam:) Na te pieczone jablka:)) Pieknie, pieknie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wykorzystanie kredensu i roweru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne to wszystko i pozwala zapomnieć, że zimno, mokro i pochmurnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, pogoda barowa i humory takie same, ale może weekend będzie pogodny, Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Pięknie :-) Cudne jesienne zdjęcia :-)
    Kredens... bajeczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie w tonacji jesiennej udekorowałaś altankę . Kredens to rewelacja !!!! Ścianki z cegieł o to bardzo lubię. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredens jest fajny, te cegiełki nie tak do końca w moim guście ...no ale! Trzeba iśc na kompromis:)) Pozdrówka Marysiu:)

      Usuń
  20. jest tak pięknie że aż słów brak by to powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ pięknie. Kredens jest genialny sam w sobie, a z dekoracjami po prostu znakomity. Uwielbiam takie klimaty i bardzo żałuję, że warunków ku takiemu tworzeniu nie mam. Jestes perfekcjonistką w tym co robisz, a wychodzi cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Haniu ale co Ty mówisz, podziwiam Twoją rękę w cudnym ogrodzie pełnym pomysłów:))

      Usuń
  22. Nie no tutaj to można posiedzieć :) witaj Kochana...Tak dawno tutaj nie zaglądałam...jestem pod wrażeniem tego pięknego kredensy, jest boski :) ciekawie go zagospodarowalaś...brawo...zresztą pozostałe elementy jesieni też są cudne...taka jesień to ja rozumiem :)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Agnieszko,że wpadłas, a juz myslałam, że mnie całkowicie zdyskredytowałaś, cieszę się, ze kredens sie podoba, to była moja spontaniczna decyzja, prawie reanimacja:)) Pozdrawiam i ściskam:))

      Usuń
  23. Beatko, jesteś mistrzynią w tworzeniu fajnych klimatów ! Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje aranżacje zawsze mnie zachwycają. Masz niezwykłe poczucie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kredens i dodatki.U Ciebie było słońce a u mnie w sobotę było i się schowało.Piękne aranżacje jesieni.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, tak STRASZNIE zazdrościłam Ci tego bajecznego kredensu, ze też przytargałam i czeka na przeróbkę, ale to już chyba wiosną...Twój jest tak piękny, że mój wysiada, ale trudno ;)
    Całość po prostu CUDO, uwielbiam patrzeć na te Twoje dopieszczone dekoracje...
    Jest pięknie...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dekoracje! Podziwiam talent i pracowitość. Piękna jesień u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiesz Beatko, nigdzie nie widziałam tylu pięknych, jesiennych inspiracji - jesteś niesamowita. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Rozbawiła mnie roślinka w maszynce do mięsa! Życzę Ci, żeby ta piękna jesień trwała jak najdłużej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewuniu, jestes przemiła, a ta roslinka to rojniczek:))

      Usuń
  29. Kredens jest cudowny, bajkowy, coś fantastycznego. Jestem pod ogromnym wrażeniem jego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej, Bea!!! Kredens ABSOLUTNIE PIĘKNY!!!!!!!!!! I Twoje aranżacje...jestem pełna podziwu:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe inspiracyjne kadry! Jesień się z nich wręcz wylewa i prawie można poczuć te wszystkie zapachy :) cudnie się u Ciebie czuję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Beatko, no piękna Twoja jesień.... no ale najbardziej p
    przykuwa uwagę kredens cudny jest i te dekoracje jesienne. POZDRAWIAM ANIA

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie nam pokazałaś jesień w Twoim otoczeniu i kredens i wszystkie inne detale. Po wielu wielu latach mieszkania w bloku marzę o łonie natury. Pozdrawiam ciepło-jesiennie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zachwycona Twoimi jesiennymi dekoracjami !! Genialny pomysł na kredensową dekorację !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia!!! Wspaniałe jesienne dekoracje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Beatko jestem oczarowana Twoim ogrodem :) Ogrodowy kredens jest magiczny, bardzo mi się podoba. Nikt tak jak Ty Beatko nie potrafi aranżować zaczarowane zakątki w ogrodzie :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Potrafisz wspaniale wykorzystać atuty jesieni i stare meble. U Ciebie jesień jest piękna, kolorowa i jakby bardziej słoneczna, niż gdzie indziej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dziekuje Wam za komentarze, które mnie niezwykle ciesza,zwłaszcza ,że kredens miał iść na ognisko:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...