wtorek, 18 czerwca 2013

.... lekki podmuch starej epoki....

..... od paru dni kusi mnie, żeby poszperać trochę w starych książkach i zdjęciach i myślę co można jeszcze z nich zrobić, albo jak je wyeksponować, bardzo mnie rajcują stare książki, które mają swój swoisty zapach, a kartki są pożółkłe........gdybym miała więcej miejsca w domu to porozkładałabym je wszędzie, w taki lub inny sposób, a tymczasem mam to co widać poniżej.....:))




moje walizki, chętnie tego roku udałalbym sie z nimi w podróż ( ale pewnie sama, bo mąż powiedział, że z nimi nie jedzie........ a ja mu się dziwię...),










.............w lawendowej sypialni zdjecie retro





 a tutaj już stare romansidło i zdjęcia rodzinne zdobią salon...:))








"Anioł mojego domu"  i komplet powieści juz zaczytanych przeze mnie i moją mamę.......w szufladzie są jeszcze inne i nie mogę o nich zapomnieć, ale to następnym razem, jak mnie dopadnie nostalgia.......:))

5 komentarzy:

  1. Co do starych książek to ja też uwielbiam ten zapach :) . A poza tym cudwona waliza ! Ja własnie marze o takiej aby zdecoupażować :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, walizki i w oryginale i po deco są same w sobie niepowtarzalne i maja swój urok, ale chcę zauważyć, że juz 2 x byłam na pchlim targu w Sandomierzu i walizek ani hu hu, ludziom chyba jeszcze nie przyszło do głowy, żeby zrobic na nich interes. ........ dziekuję za miłe słow i buziaki...Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje pomysły i tez od jakiegoś czasu szukam starych walizek:) Na pewno będę tu systematycznie zaglądać, bo to co robisz jest mi bliskie. Zapraszam również na mojego dopiero kiełkującego bloga perlyzlamusa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, cieszę się ,ze Ci się u mnie podoba i zapraszam:))

      Usuń
    2. Przykro mi ale nie mogę wejść na Twój profil jest zablokowany:((

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...