piątek, 29 maja 2015

Candy i gracikowe sprawy

Kochane!

Po pierwsze CANDY!
Tak  jak wspominałam kiedyś, właśnie mija 2 lata mojego blogowania, więc z tej okazji małe co nieco na moje jubileuszowe Candy, tym razem nie są to do końca prezenty wykonane przeze mnie jak rok temu, ale niestety jestem tak zaabsorbowana ogrodem, że inne robótki są na dalszym planie...ale są;)  Przygotowałam dla Was 2 zielone koszyczki,wiklinowy wianuszek i kulę, kupon tkaniny lniano-bawełnianej w groszki  50 x 100 cm oraz serwetkę lub obrazek z kogucikiem szydełkowany przeze mnie:))
    tak więc zapraszam do zabawy  do dnia 20 czerwca 2015 r. .... a zasady dla Tych, którzy nie znają przypominam:


1. Pod postem potwierdź, że chcesz wziąć udział w Candy.
2. Zamieść banerek u siebie na blogu, jeśli taki prowadzisz wraz z linkiem do mojego bloga.
3. Zostań moim obserwatorem jeśli masz ochotę widzieć co się u mnie dzieje ciekawego:)
4. Jeśli nie masz bloga tez możesz brać udział podając do siebie dokładny adres www.

a dokładnie wygląda to tak jak poniżej, oczywiście bez kwiatków- babeczek, które służyły do sesji;)




Po drugie GRACIK!
W moim Graciku, że się tak delikatnie wyrażę namnożyło się różności, część z nich już mieszka w ogrodzie, reszta czeka w domu, na strychu, w garażu, pod wiatą....a jak wykończę altanę, to będzie przeprowadzka ......
Ostatnio pokazywałam Wam skansen w Wambierzycach i kilka zdjęć ze zbiorami, dzisiaj i w najbliższym czasie chcę Wam pokazać kila szczegółów ze Skansenu i mojego Gracika...

oto kolekcja żelazek, młynków, moździerzy w skansenie jest niezwykle imponująca, są takie modele jakich nie widziałam dotąd i te ażurowe podstawki....







i moja skromna  acz elegancka kolekcja:))










a na zakończenie kwiaty dla Was.  dla moich obserwatorów i odwiedzających, dla nowych obserwatorek, które ostatnio dołączyły oraz dla uczestników Candy.. kalina i czosnki z ogrodu...pozdrawiam  gorąco i wreszcie pogodnie na ten weekend;)
 Beata







37 komentarzy:

  1. Gratuluję dwu latek blogowi i życzę mnóstwa czytelników a z ogromnym podziwem zostaje dla Twej kolekcji.
    Żelazkiem ogrzewanym żarem drzewnym prasowaliśmy jeszcze u mojej babci, pewno w latach 60-tych ubiegłego stulecia.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata to sporo czasu:) Gratuluję kochana i życzę miłych kolejnych lat blogowania!
    Piękne żelazka... imponująca kolekcja!
    przesyłam uściski i życzę cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 2 lat blogowania! Taką rocznicę trzeba świętować, więc bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję cierpliwości w pisaniu i życzę jej na dalsze lata, oczywiście staję w kolejce po prezenty od Ciebie! Dziękuję za piękne kwiaty! Przepadam za takimi ogrodowymi bukietami! A młyneczków gratuluję! Pozdrowionka! Dora

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje Gratulacje z okazji drugiej rocznicy Beatko :) Życzę Ci kolejnych ciekawych i owocnych lat w blogosferze !
    Z przyjemnością zapisuję się do Rocznicowego Candy :) Przygotowałaś bardzo fajne i naturalne prezenty. Lubię wiklinę, kula i wianek oraz koszyczki są świetne, materiał w grochy piękny. Twojego szydełkowego kogucika z przyjemnością wykorzystałabym w aranżacji wiosenno-wielkanocnej.
    W czerwcu mam urodziny więc może dopisze mi szczęście :)
    Pokazałaś niezły skansen :) Twoja kolekcja również jest imponująca ! Bardzo lubię stare młynki. Zazdroszczę starego moździerza, moja mama miała dawno temu taki wiekowy moździerz, ale niestety moździerz gdzieś przepadł, a szkoda bobym go chętnie przygarnęła.
    Miłego dnia Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę długiego,długiego blogowania :) Zbiór młynków i innych cudeniek jest imponujący:) A udział w candy bardzo chętnie wezmę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział w zabawie, więc ustawiam się do kolejki :)
    Tobie gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych, cudownych lat w blogosferze:)
    Starocie, które pokazałaś po prostu uwielbiam, zarówno żelazka, młynki, czy stare lampy i inne cudeńka.
    Życzę miłego weekendu i pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Beata,

    What a lovely collection of antique irons! Your crocheted rooster is very sweet and your bouquet, beautiful. Spring seems like it's blooming very prettily in your neck of the woods!

    Happy weekend!

    Poppy

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko,
    gratuluję i życzę kolejnych lat.
    Twoje eksponaty są przepiękne; podziwiam żelazka, młynki...
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mi się te młynki podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moc gratulacji odnośnie 2 latek blogowania!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła lat!
    Z radością udział w Candy biorę.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moc gratulacji odnośnie 2 latek blogowania!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła lat!
    Z radością udział w Candy biorę.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wambierzycki skansen. Też mam w domu sporo takich staroci - mają niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolekcja starych żelazek. Pamiętam jeszcze takie na duszę u mojej babci, a i młynek takowy starutki posiadam. Chetnie ustawie się w kolejce po te wspaniałości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko kochana, gratulacje szczere! Na tego ślicznego kogucika nie mogę się nie zapisać.:) Cała reszta też super, zwłaszcza moje ukochane groszki. :) Staję więc grzecznie w kolejce. :)
    A ja mam identyczny młynek, jak ty, po mojej mamie. Właśnie się zbieram, żeby go lekko odmienić. :) Trochę się naczekał w kolejce. :) Żelazko na duszę też posiadam, to dopiero ma duszę! :)
    Buziaki serdeczne przesyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko kochana, gratulacje szczere! Na tego ślicznego kogucika nie mogę się nie zapisać.:) Cała reszta też super, zwłaszcza moje ukochane groszki. :) Staję więc grzecznie w kolejce. :)
    A ja mam identyczny młynek, jak ty, po mojej mamie. Właśnie się zbieram, żeby go lekko odmienić. :) Trochę się naczekał w kolejce. :) Żelazko na duszę też posiadam, to dopiero ma duszę! :)
    Buziaki serdeczne przesyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja Beatko szczerze ci gratuluję z całego serca następnej rocznicy - nie wypada mi stanąć w kolejce tzw. - następnej bo już mam piękny prezent od ciebie i służy mi i służy i dbam o niego - mnie już niestety najwyższy czas zamknąc chyba bloga - wszystkiego najlepszego ci życzę w dalszym blogowaniu - skarby starociowe masz wspaniałe - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś będąc u koleżanki, która również zbiera stare żelazka i młynki, wzięłam do ręki jedno z nich i musiałam szybko odstawić. Podziwiam nasze babki, że miały tyle sił, żeby takim ciężarem prasować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko gratuluję drugiej rocznicy i życzę wiele przyjemności z dalszego istnienia w blogosferze. Piękne upominki przygotowałaś , Zapisuję się na Candy , pod warunkiem że uda mi się wkleić banerek - jeszcze tego dobrze nie opanowałam. Śliczną masz kolekcję Dzięki za miły email . Udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę sie, że podobaja sie Wam moje kolekcje i że zapisujecie sie na moje Candy...pozdrawiam Was serdecznie i ściskam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dwóch lat blogowania i ustawiam się w kolejce, a nuż mi się poszczęści. Banerek u siebie zamieszczę gdy tylko wrócę z pracy.
    I dokładniej się tutaj porozglądam, gdyż widzę w Tobie bratnią duszę ogrodową. :) I proszę, pozwól mi namalować kropeczki na ocynkowanej konewce, mam taką samą, a pomysł mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko Ci sie podoba to możesz kropkowac;) pozdrawiam i witam:)

      Usuń
  23. Imponująca kolekcja Beatko!
    Serdecznie gratuluję Ci drugiej rocznicy bloga, mam nadzieję że kolejne lata będą równie udane.
    Z przyjemnością spróbuję szczęścia w zabawie. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję . Kolecja interesująca. I oczywiście biorę udzial w twojej zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja też staję "w ogonku" życząc kolejnych rocznic :) Bardzo mi się podoba zaczątek Twojej kolekcji, dobrze, żeby takie przedmioty z duszą całkiem nie przepadły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja z chęcią przygarnę prezenciki, które chcesz nam podarować :).

    Niezłe graciki Ci się uzbierały :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiscie, ze sie zapisuje i gratuluje dwoch lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ masz cudną kolekcję!!!A na candy z wielką przyjemnością zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Graciarnia cudowna!!!!!!!!
    Oczywiście Beatko, że się zapisuję, życzę Ci wszelkich cudowności i radości w dalszym blogowaniu!
    Zaraz dokonam formalności! Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja również dołączam się do życzeń i chętnie ustawię się w kolejce a banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja również dołączam się do życzeń i chętnie ustawię się w kolejce a banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy i staję w kolejeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale u Ciebie cudnie! Oczywiście ustawiam się w kolejce
    http://uoliuoli.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Przede wszystkim gratuluję 2 lat życia w blogosferze. Piękne starocie, eksponaty, uwielbiam przedmioty z duszą...
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Przeczytałam zasady CANDY...
    Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...