piątek, 14 czerwca 2013

Złapane w promieniach słońca

....wczoraj i dzisiaj słonecznie, więc od razu optymizm nastraja człowieka i na przykład biega z aparatem po ogrodzie żeby złapać kilka ujęć w promieniach słońca........ciekawe jakie będzie lato tego roku ..???
 
zrobiłam fotki w moim ogródku, biegałam z aparatem i pstrykałam, sąsiedzi pewnie lekko zdziwieni są, jak robię co jakiś czas sesje zdjęciowe, ale co mi tam........poza tym w ogrodzie wciąż sie coś zmienia, dlatego warto uwiecznić niektóre kwiaty, krzewy i w ogóle...

Przez te deszcze trochę wystąpiły wody gruntowe i pewnie znowu stracę kilka drzewek lub krzewów  :(((....szkoda, tymczasem zapraszam na spacer po ogrodzie, nieweilkim ale przyjemnym.....:))
 


 
moje róże

 
a tutaj różne odmiany funkii,którą bardzo lubię


 
konieczne było wysypanie rabaty kamieniem, aby ochronić je przed ślimakami:
 
 .a tutaj to juz poidełko dla ptaszków, mam nadzieje, że do tych przylecą inne...))
 
 
                                 koneweczka musiała dostać kropeczki na lato...
 
 

 ((

 
mój ogródek ziołowy w pobliżu, żeby zawsze cos uszczknąć...


 
i piwonie, które juz przekwitają i myślę,że za namową Aszki w przyszłym roku zakwitnie ich wiecej... buuuuuuuuuziaki dla wszystkich odwiedzających:))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...