czwartek, 19 maja 2016

Candy 3 rocznica

Moi drodzy:)

Dzisiaj ogłaszam rozdawajkę w związku z tym, że upływa 3 rocznica mojego blogowania, dlatego przygotowałam kilka romantycznych dekoracji na tę okoliczność.
Ostatnio bardzo podobały Wam się okrągłe podusie, bardzo dziękuję za tak liczne i sympatyczne komentarze, również serdecznie witam moje nowe obserwatorki, które mają liczne zainteresowania i pokazują świetne rzeczy...
no właśnie  ale przejdźmy do rzeczy !

Candy trwa do 20 czerwca 2016 r.
 Zapraszam wszystkich chętnych do udziału pod znanymi warunkami:

1. W komentarzu proszę wyraźnie określić swój zamiar wzięcia udziału w Candy.
2. Jeżeli jeszcze nie jesteś moim obserwatorem, to serdecznie zapraszam.
3. Napisz co lubisz na moim blogu a co Cię drażni.
4. Umieść podlinkowany banerek Candy na pasku bocznym swojego bloga.


Na ten wiosenno-letni czas możesz być właścicielką:
- poszewki na poduszkę z motywem różanym
- pachnącej saszetki z suszonymi płatkami róż
- zawieszki serduszka
- świeczki różyczki
i przyozdobić nimi  swoje miejsce w domu, altanie, pracowni:)) 
czasami wspominając na mnie:) 




Jestem bardzo ciekawa, co sądzicie o moim blogu i blogowaniu ogólnie. Po trzech latach muszę powiedzieć, że nadal to lubię, ale postów nie zamieszczam zbyt często z różnych przyczyn.
Bardzo lubię czytać Wasze komentarze, a zwłaszcza jak dopisujecie co Wy akurat teraz robicie, albo czy macie podobne zajęcie albo plany, bo to nas tak integruje i zbliża, i w tym miejscu Wam za nie dziękuję:)
Cieszy mnie,że mam już ponad sto tysięcy wejść, obserwatorów co prawda mniej, ale myślę, że to się zmieni:)
 Poznałam dużo sympatycznych dziewczyn, z którymi koresponduję, rozmawiam i kontaktuję się, ma podobne zainteresowania ale również są takie,  których blogi  są w innych klimatach ale zaglądam do nich z sympatii.
Chciałabym kiedyś spotkać się w realu z Wami, ale zauważyłam, że nie jest to takie proste, gdyż są pewne bariery, jak brak czasu, pieniędzy, duża odległość, ale ciągle mam nadzieję i zawsze zapraszam, jeżeli jesteście na południowym-wschodzie Polski:)

Kochani to na dzisiaj tyle....zapraszam Was serdecznie na moje trzecie Candy i życzę powodzenia
Bea:))



50 komentarzy:

  1. Oj z ogromną przyjemnością staję do kolejki i gratuluje Beatko wytrwałości w prowadzeniu Twojego arcyciekawego bloga :)) Już kiedyś to mówiłam - więc teraz się powtarzam - lubię Twój blog za różnorodność, nigdy nie wiem czego się mogę spodziewać, na jakie perełki trafię - a trafiam zawsze :)) I przekazujesz pozytywną energię, zawsze, czytając się uśmiecham - i ten dobry nastrój towarzyszy mi przez resztę dnia :)) Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, że nie wiesz czego sie mozesz spodziewąć, bo ja sama nigdy nie wiem o czym napisze..robie to spontanicznie....dziekuję Haniu za miłe słowa:)

      Usuń
  2. Ja staję oczywiście. Bo bardzo lubię Twoje szyjątka i zgarnę je z przyjemnością. Ale oprócz szyjątek lubię też czytać to, co piszesz od siebie. Na przykład o zwierzakach. Czuję, że gdybyśmy mieszkały na tym samym osiedlu, godzinami mogłybyśmy mówić o swoich pupilach :)

    Zapraszam cię też przy okazji na Powoluśku na małą ale bardzo kolorową rozdawajkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i szkoda właśnie,że nie mieszkamy , bo by tak było, wieczne pogaduchy:)...dzieki i zyczę szczescia;)

      Usuń
  3. Kochana, życzę Ci kolejnych pięknych, inspirujących lat blogowania...
    I dziękuję, ze mogę Cię tutaj odwiedzać!!!
    całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi miło Cię goscic jak równiez bywac u Ciebie...dziekuję;))

      Usuń
  4. Kochana, życzę Ci jeszcze wiele następnych roczków w blogosferze oraz kupę radości płynącej z prowadzenia tego miejsca w sieci... :)
    Chętnie tutaj zaglądam bo lubię sobie poczytać i chociaż w zainteresowaniach czy upodobaniach różnimy się od siebie, to coś mnie tutaj ciągnie i myślę, że jest to Twoja otwartość...
    Co mnie drażni na blogu?! Ale żeś teraz wymyśliła... hehe! Wątpię, żeby ktoś chciał podpaść, bo przecież cukierasy są dla wielu zachęcające. Co prawda Ja za różyczkami nie jestem, dlatego nie wezmę udziału w Candy dając w tym sposób większe szanse innym,, ale baner zaraz u siebie zamieszczę...
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zapomniałam, że niektórzy to niebieskie i turkusy traktuja poważnie, no ale może za rok....kochana dziekuję ,że mimo moich rózowych myśli zaglądasz do mnie i zawsze napiszesz coś co wywołuje mój usmiech:))))) Pozdrówka:)

      Usuń
  5. Gratuluje zacnego jubileuszu. Oczywiście ustawiam się w kolejce, zwłaszcza, ze jestem miłośniczką róż i wszelkiego rodzaju serduszek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie dla takich miłosniczek jest to Candy....życzę powodzenia:)

      Usuń
  6. Gratuluję trzecich urodzin bloga i życzę kolejnych.Spodobało mi się w nim to,że właścicielka lubi zwierzęta, ma dużo dobrego smaku i pokazuje swoje pasje, a nie reklamuje działalności gospodarczej. Podziwiam niezbyt opłacalne zarobkowanie igłą, drutami lub szydełkiem,ale pasjonatki wkładają więcej serca w swoje prace. Ustawiam się w kolejce po Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszec te słowa, dziekuje Iwonko, zapraszam na Candy i cieszę się,że jesteś u mnie tak często i aktywnie;))

      Usuń
  7. Moje gratulacje Beatko z okazji urodzin bloga :) Życzę Ci kolejnych tak udanych lat i samych radości z blogowania. Z przyjemnością zapisuję się do Twojego urodzinowego konkursu.
    Przygotowałaś piękny, romantyczny komplet, pachnący różami :)
    U Ciebie na blogu podoba mi się wiele rzeczy : Twoja pasja i talent do szycia, piękne aranżacje Twojego ogrodu, Twoja pasja do zbierania i znajdowania przedmiotów z duszą, smakowite przepisy na potrawy, które zawsze cudownie podajesz.
    Banerek już wstawiam na bloga u siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że mój komplet Ci sie podoba, jest taki kobiecy, chyba jak ja....dziekuję za serdeczności i zyczę powodzenia w CAndy:))

      Usuń
  8. Twój blog jest optymistyczny, ciepły, pełen pasji i dobrych słów. To miejsce, gdzie często się zagląda, choć chciałabym częściej. A poduchy już dawno podbiły moje serce:))) Czaję się, czaję;)))
    Pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo dziekuję...a nie możesz częściej bo ja rzadko pisze posty i to chyba sie nie zmieni....jednak zawsze mi miło Ciebie goscić i ja równiez chętnie do Ciebie wpadam, cieszę się,że bierzesz udział w zabawie:))Powodzenia;)

      Usuń
  9. Ustawiam się w ogonku:) Nazwa Twojego bloga w pełni oddaje jego klimat - we wszystko co robisz wkładasz serce:) Wielkie gratulacje z okazji rocznicy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie jest, jak zauważyłas, tych pasji do wszystkiego mam wiele ale jakos je godzę, dziekuje za udział w zabawie i życze szczęscia:) Pozdrówka:)

      Usuń
  10. Gratuluję trzeciej rocznicy i życzę jeszcze wielu lat blogowania.
    Lubię oglądać Twój ogród, stare rzeczy, które dostają nowe życie i oczywiście Twój dom. Na Candy nie zapisuję się trochę umiem szyć i poduszeczek mam dużo.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Tereniu,że mimo to zajrzałaś i napisałaś te serdeczności dla mnie, przy okazji odkryłaś przede mna swój nastepny talent:) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Życzę Ci wszystkiego najlepszego na kolejne lata blogowania. Spodobał mi się tytuł Twojego bloga i po obejrzeniu prac zaraz dodałam Cię do obserwowanych. Zawsze czekam z niecierpliwością na nowości. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie kochana Twoja obecnośc i udział w zabawie, zapraszam więc i życzę powodzonka:))

      Usuń
  12. Piękne gratulacje , pozdrawiam cieplutko i życze samych twórczych pomysłów <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko,
    gratuluje rocznicy:)
    Zapisuje sie na Camdy, bo slicznosci przygotowalas:)
    Lubie Twoje opowiesci o podrozach, i o tym jak dzialsz w domu. Jestes bardzo pozytywna osoba, co milaoby nas draznic?;)
    Przy okazji bardzo Ci dziekuje za TWoje mile slowa i odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie Kasiu,że i Ty bierzesz udział , to miłe co piszesz, dziekuje i pozdrawiam Cię:)

      Usuń
  14. Ja również przyłączam się do życzeń z okazji rocznicy - wielu kolejnych lat w sieci Ci życzę Beatko i wielu wspaniałych przyjaciół. Podoba mi się Twój blog, piszesz na "luzie" i bardzo sympatycznie się to czyta. Lubię Twoje aranżacje choć mam zupełnie inny styl. Masz ciekawy gust i konsekwentnie się go trzymasz. Tworzysz rzeczy niebanalne i piękne. Może czasem posty są zbyt długie. Czytam je chętnie ale na końcu nie wiem o czym napisać (ha, ha). Nic nie zmieniaj, to Twoje miejsce w sieci i zaglądają tu Ci, którym to odpowiada.
    Chętnie spróbuję szczęścia w candy. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek na http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dziekuje Ewuniu za te krzepiące słowa uznania, to racja ,że piszę dużo, ale chyba nie za często:)) I masz rację,że do każdego zagląda inna grupa odbiorców, nie wiadomo co kogo ciekawi, interesuje....pozdrawiam Cie cieplutko i życze szczęścia:))

      Usuń
  15. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce :-)Oj, brakowało mi chociaż chwili u Ciebie. Buziaki, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Aniu, przeciez Ciebie nie może zabraknąć, cieszę sie i powodzenia:)

      Usuń
  16. Lubię Twój blog za różnorodność. Podoba mi się ogród, dom i Twoje prace. Dla mnie jest ok. Ponieważ nie szyję, a kocham poduszki i róże staję chętnie w kolejce.
    Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie,że próbujesz u mnie szczęścia i miło mi słyszec te życzliwe słowa. Pozdrawiam i dziękuję:))

      Usuń
  17. Wspaniały blog! Lubię taką różnorodność! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnego roku blogowania i życzę kolejnych lat pełnych pomysłów. Lubię do Ciebie zaglądać, pięknie żyjesz ciekawe dekoracje aż cieszą oczy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie żyjesz...spodobało mi sie Twoje okreslenie, dziekuję i zapraszam często:))

      Usuń
  19. Gratuluję rocznicy i dalszego rozwoju życzę. Rzeczywiście masz blog utkany z pasji i każdą pasję pięknie udokumentowaną.
    Ponieważ sama dużo szyję, nie zabieram szansy innym i nie zgłaszam się do konkursu, ale banerek zamieszczam.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Bibelotko za Twoją uwage i miłe słowa, pozdrawam cieplutko:))

      Usuń
  20. Gratuluję trzeciej rocznicy Beatko i mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz nas gościć. Stworzyłaś bardzo klimatyczne miejsce i miło jest do Ciebie zaglądać. Pozwolę sobie cichutko usiąść obok różaneczników i pomarzyć o Twoich prezentach.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Moniko za życzliwość i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce:) mimo, że nie przejrzałam całego bloga to te kilka postów urzekło mnie romantycznym klimatem:)) Pora nadrobić zaległości:) Gratuluję rocznicy!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pasji Bet znam tysiące
    a zapewne jest ich więcej
    więc przychodzę do niej z radością
    i z sercem otwartym na piękno
    jak dobrze, że jesteś z bogactwem uczuć i myśli
    z kolorami i marzeniami
    i poprawnym- niepoprawnym optymizmem
    który każe szukać u Ciebie schronienia
    przed czarnymi myślami i zgorzknieniem
    które przeganiasz lawendą i różą...

    Dziękuję Ci Beatko, że JESTEŚ, bądź zawsze i obdarzaj nas pięknem,które nosisz w sobie. A w kolejce cichutko stanęłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo serdecznie i dobrotliwie opisałaś moje pasje i zamiłowania....dziękuję Ci z wdzięcznścia, bo to niezwykle miłe♥

      Usuń
  23. Kochana - oczywiście ustawiam się w kolejce :-) Limit szczęścia co prawda wyczerpałam, ale może... ;-)
    Za co lubię Twój blog...? Za wszystko - ja po prostu lubię Ciebie :-)
    Nie ma takiej rzeczy, która mnie drażni.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj, jestem tu pierwszy raz i na nic nie liczę,ale gratuluje 3 latek!!! podoba mi się podusia jako cukierek no i inne drobiazgi też:)Co dr4ażni ? chyba nic nie mam do powiedzenia w tej kwesti:)Dołączam do grona obserwatorów!!! serdecznie pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne rzeczy dla nas przygotowałaś i chętnie je przygarnę :).

    Muszę się przyznać, że trafiłam do Ciebie za sprawą Twojego candy. dlatego nie mogę się za dużo wypowiadać na temat Twojego bloga ale przejrzałam go sobie i od razu rzuciły mi się w oczy dwie rzeczy - nie dość, że jesteś wszechstronna, to do tego mega zdolna. Super rzeczy tworzysz :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, jedną taką poduchę mam! I jest tak cudowna, że dech zapiera. Ta, którą tu przeznaczyłaś na nagrodę jest równie cudnej urody. Z resztą i inne rzeczy też! Nie będę się rozpisywać o lubieniu czy nielubieniu czegoś na Twoim blogu - rób dalej to, co robisz! Uważam, że właśnie dzięki temu blog obchodzi kolejne urodziny, a Ty się ciągle rozwijasz :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...