poniedziałek, 24 czerwca 2013

Truskawkowe tiramisu

Truskawkowe tiramisu

6 pucharków

1 opak.biszkoptów (ok.100 g)
1/4 szklanki amaretto
ok.0,5 kg truskawek
250 g. serka mascarpone
300-400 g.serka homogenizowanego waniliowego
100 g cukru
1 cukier waniliowy
starta czekolada lub kakao


W pucharkach ułożyć po kilka biszkoptów następnie skropić likierem amaretto. Truskawki pokroić i układać na biszkoptach. W osobnym naczyniu zmiksować razem serki z cukrem i cukrem waniliowym, następnie przełożyć do pucharków na truskawki. Na wierzchu można dać bitą śmietanę ale niekoniecznie. Na końcu posypać kakao lub czekoladą, udekorować truskawką i listkiem mięty i delektować się smakiem.......







Smacznego!!!!
 



3 komentarze:

  1. Już napisałam w innym miejscu-smacznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie i słodko-kwaśno, ale latem o to chodzi, żeby sie delektować smakami, ja osobiscie bardzo lubie kwasne. np zielony agrest lub wczesne papierówki, mniam.mniam..

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu trzymać linię:)pyszności! Co do transferu,robiłam nitro,ale trochę sie rozmywa,widziałam na blogach acetonem,druk jest jaśniejszy,ale ostry,innych preparatów nie sprawdzałam,ale jak coś super trafie ,pokażę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...