środa, 28 marca 2018

Wielkanocne nastroje i nie tylko ....

Kochani!

Każdy przed Wielką Nocą dokonuje różnych zmian w domu i wokół swojego otoczenia....ja w tym roku nie sprzątam:))...a to dlatego,że po Świętach remont, malowanie, ścieranie, cyklinowanie....więc tym razem mi się udało:)) może nie do końca, ale nie mam stresu😊

 Pogoda nieciekawa, nie wiem jak u Was, ale u mnie pada i ponuro 😠dla tego remont przełożony na kwiecień.
A tymczasem małe dekoracje świąteczne...jeszcze trochę majątku leży jeszcze w pudełkach,  ale już przynajmniej  zeszły ze strychu:)) 
Taki obrazeczek wymodziam...jak Wam się podoba materiałowy obrazek z królikami???
i mądre słowa poniżej??🐇🐇🐇








Ponieważ kochamy zwięrzęta, zwłaszcza te pokrzywdzone przez los zamieszczam tutaj link, który dostałam od blogowej koleżanki Ani z nadzieją, że ktoś się przyłączy do pomocy  choremu pieskowi 🐶


Pogoda jak widać poniżej........jeszcze tydzień temu zimowa pierzynka ze śniegu przykryła Dolly:))





Nie mogłam wytrzymać i uszyłam kilka kosmetyczek i poduszek z Marylin Monroe...teraz kończę jeszcze torbę na zamówienie.






  








 A tutaj ....moja spódnica "Witaj Wiosno"....no bo jak inaczej skoro miała byc na zimę, 
a skończona dopiero teraz....zdążyłam ja jeden raz ubrać i zapowiada się,że pewnie wystąpi na święta:))  Wykorzystałam resztki włóczek akrylowych w kolorach jak widac bardzo radosnych;)

Miałam jeszcze kilka robótek pokazać ale zdjęcia gdzieś się skryły:((😠









Dla chętnych schemacik albowiem spódniczkę mozna zrobić w wersji letniej również....nie wiem czy się nawet nie skuszę na bawełnę....cały koszyk pewnie się uzbiera:)


Moi kochani na nadchodzący czas Wielkiejnocy ślę  życzenia pieknych i radosnych chwil dla Was i Waszych bliskich
🌷Bea 🌷






31 komentarzy:

  1. Dziękuję i nawzajem:-)wesołych Świąt :-) u nas odwrotnie, my po remoncie. Sprzatam i sprzatam:-) piękne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna,wiosenna spódnica. Czy Ty ją rozszerzałaś na dole? Dziękuję za życzenia, wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się obrazek z zajączkami i Twoje dekoracje. Laleczkę nieźle zasypało..., oby tylko święta nie były takie, bo za oknem pochmurno. Zdrowych i radosnych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje!!
    Wspaniałe podusie, torby i kosmetyczki!!!
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ty utalentowana. Śliczna spódnica, super kolory. Bardzo fajne poduchy. Ten obrazek jest genialny, choćby z Disneya wyjęty. Lubie taki styl. :)

    Życzę radosnych, spokojnych, zdrowych świąt Wielkanocnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Have a lovely weekend and may God bless you!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pomysłowe i śliczne dekoracje. Słonecznych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace!!! Śliczne dekoracje!!!
    Zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze dekoracje . Życzę wesołych, pogodnych Świąt Wielkiejnocy!
    A śnieżek to nich sobie pada na trasy narciarskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka retro. Radosnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie u Ciebie. Osobiście też nie sprzątałam zbytnio, czekając na remont centralnego ogrzewania. Fajne prace poczyniłaś.

    OdpowiedzUsuń

  13. U Ciebie zawsze dużo się dzieje Beatko ! Piękne szyjątka Marilyn. U mnie też śnieg wczoraj padał. Dolly pod śniegiem wygląda jak z baśni Andersena :).
    Dziękuję za życzenia i Tobie również Beatko Cudownych i Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowo i pięknie u Ciebie, jak zawsze! :D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie i świątecznie jest u Ciebie . Spódnica bombowa. Wesołego Alleluja Beatko , buziaki świąteczne zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Beatko!
    Obfitości, nadziei i miłości.
    Życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie jak zawsze piękny klimat! I cudowności, którymi można się pozachwycać:)
    Pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.Radosnego,wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja!
    Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  18. Radosnych, pogodnych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie jak zwykle pięknie i dużo się dzieje:) Świątecznego nastroju i wiosny w sercu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Radosnych świąt Beatko ci życzę - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko dla Ciebie i całej Rodzinki zdrowych i spokojnych Świąt
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Z podziwem, jak zawsze podziwiam Twą kreatywność.
    Twój post jak zwykle bogaty w treść i obrazy. Z ciekawością oglądam i czytam.
    Spódniczka świetnie się
    wkomponuje w kolorową wiosnę na jaką czekamy.

    Radosnego świętowania Ci życzę i mnóstwa powodów do radości.

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica jest wspaniała! Podziwiam z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja podziwiam Twoje projektanckie kreacje i efektowne tkaniny:)

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA PRZEMIŁE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE:)) JESTESCIE KOCHANE:)) BEA

      Usuń
  25. Cudowne dekoracje, super ożywienie kolorystyczne na spódnicy,alez dużo naszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódnica jest wspaniała! Podziwiam z całego serca
    HolidayPalace
    GCLUB

    OdpowiedzUsuń
  27. Beatko radosnego po świętach... Do nikogo nie dotarłam. To był nadal trudny czas, trudne spotkania i trudne rozmowy :(
    Mam nadzieję, ze sms dotarł...
    Moc wiosennych pozdrowień. :()

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne wielkanocne nastroje! Podziwiam Twoje uszytki i pozdrawiam już bardzo wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...