czwartek, 12 kwietnia 2018

Kurki przez cały rok...


Kochani:))

Powspominam troszkę okres świąteczny, gdyż muszę jak nigdy chować dekoracje wielkanocne....a to z tej przyczyny, że malowanie w salonie  przekształca się w niewielki ale remont. Chowam króliki, pisanki, baranki....ale kurki zostają...na pewno do jesieni 🐓🐓🐓 chociażby dlatego, że mam do nich ogromny sentyment:)




         W tym roku na świąteczny stół dołączyła królisia z książką i ma szczęście bo po świętach trafi nie na strych a do biblioteczki gdyż posiada cenny rekwizyt w postaci książki:)




   
Kolekcja baranków i moje jajka hande made, w tym roku niestety nie zrobiłam żadnego nowego, a widziałam, że Wy i owszem i przepiękne:))
        



 Mój kolejny ulubiony temat to Muffinki...w taki sposób podrasowałam biały serwis kawowy, przykleiłam muffiny z naklejek 3d, a na pokrywki dokleiłam miniaturkowe muffinki. Choruje na kubek, salaterkę lub filiżankę w kształcie muffinek ale nie mogę nigdzie zdobyć....raz na Olx uciekły mi sprzed nosa....może macie jakieś namiary to bardzo proszę 😘😘😘








Materiał z muffinami wykorzystać można na torbę,poszewkę lub bieżnik.......a ja znowu uszyłam z MM torbę na zamówienie z kosmetyczką....ciekawe kiedy uszyję sobie??

     
Już nie długo tak będą wyglądać Wasze balkony  i tarasy...a ja mam taki ciekawy materiał, jestem zaskoczona taką wersją, że nawet nie wiem co z niego uszyć???

 Tkaniny możecie zobaczyć i zamawiać w zakładce po prawej stronie "Tkaniny dekoracyjne Home decor"

  



   Zawsze Was częstowałam ciastem i kawą a dzisiaj super sałatka jajeczna ze świątecznej Claudii, szybki, tani ,łatwy przepis  a efekt sami widzicie.....taka Wiosna na talerzu 🌷🌿🌹 tak więc smacznego i do miłego~~ Bea~~




21 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje :) Ja swoje już też pochowałam :)
    Torba z kosmetyczką - śliczne!!
    A sałatka wiosenna wygląda rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dekoracje są śliczne:)
    Ja też ostatnio lubię dekorować dom motywami kur, a szczególnie kogutów:)
    Ostatnio zakupiłam świetny zestaw garnków - właśnie z kogutami.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurki są slodkie i te babeczki urocze

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Praktycznie u Ciebie wszystko piękne. Cudne dekoracje, sałatka jest obłędnie piękna. :)) Masz styl. :) Pięknych dni życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dekoracje, cukierniczka kurka i zajączek z książką - istne cudeńka, żal by było takie coś chować. Metamorfoza serwisu kawowego bardzo udana. Piękna tkanina. Sałatka prezentuje się smakowicie. Pozdrawiam serdecznie i biegnę jeszcze raz przeglądać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dekoracje:) cukierniczka kwoka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczny klimat piękny, trzeba się nacieszyć i znowu czekać rok.
    Materiały swietne.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko piękne dekoracje. :)A kurki spokojnie mogą stać cały rok. U mnie też w kuchni mają swoje stałe miejsce.
    Pozdrawiam Cię cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytający króliczek jest wspaniały! Nie dziwię się, że zasłużył na awans. Pozostałe świąteczne dekoracje są równie ładne. Muffinkowy serwis - cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze trudno oderwać się od Twoich zdjęć:) Cudowne rzeczy:) Sałatka to arcydzieło:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sałatka wygląda konkursowo, mam nadzieję, że smakuje tak samo. Taka sałatka to dodatkowa dekoracja wielkanocnego stołu.
    Kocham kurki, zajączki/króliczki i baranki. Też już zaczęłam chować te dekoracje, a kurki, jak i u Ciebie, stoją cały rok. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje u Ciebie:))nic dziwnego że żal je zbierać:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, czy to materiał na pościel, ale wspaniale by było spać pod taką kołdrą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe klimatyczne dekoracje u Ciebie. Zachwyciłam się serwisem z muffinkami, dla mnie rewelacja! Sałatka pysznie się prezentuje, mniam... Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że króliczek z książką trafi do biblioteczki, bo tam jego miejsce. Śliczne miałaś dekoracje świąteczne. Sałatka jest pyszna, poczęstowałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką. sałatkę to z chęcią bym zjadła - też już pochowałam wszystkie dekoracje - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne i wiosenne dekoracje :) Bardzo podoba mi się Twój Beatko kredensik. Sałatka prezentuje się pysznie :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne dekoracje!!! Wspaniałe zdjęcia!!!A sałatka wygląda smakowicie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko!
    U Ciebie zawsze przecudne dekoracje. Sałatka przepysznie wygląda. Już zatęskniłam za porcja takich smakowitości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne dekoracje świąteczno-wosenne, kurki są urocze i wcale mnie nie dziwi Twój sentyment do nich :D
    Sałatka wygląda przepysznie :)
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie... a materiały cudne :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...