piątek, 9 listopada 2018

Dynia ozdobą jesieni:)

Kochani;)
Jesień piękna w soczyste barwy żółci, pomarańczy, czerwieni, brązów i rudości, więc musiałam ją uwiecznić w tych najpiękniejszych kolorach, smakach i zapachach.





Moje "Ogrodowe Zacisze" zmieniło swój wygląd  ubrane w jesienne fatałaszki, ozdobione dyniami, orzechami, wrzosami,gałązkami dzikiej róży i głogu.......uwielbiam je zrywać z krzewów, na łakach, które mnie otaczają.





Znakomity świecznik do którego wlewa się olejek zapachowy, np,kardamonowy i pod wpływem ciepła wydziela cudowny zapach😍😍😍

 






Emaliowane garnki i gliniane dzbanki na moim wiejskim płocie, przemaszerowały ze studni, a ta tymczasem pyszni się kobaltowymi kankami:)



















Mam w tym roku dużo dużych dyni, serwowałam więc ostatnio makaron z sosem dyniowym z gałką muszkatołową-pychota!!

A Was zapraszam na kawę z posypką z cynamonu i kardamonu, a do herbatki dodajcie imbir...to wszystko kreuje niesamowity smak i zapach 👍

 Nie zdążyłam w październiku nic napisać więc w listopadzie jestem zobligowana do dwóch wpisów....ale czy się uda??przeciez jeszcze muszę do Was w odwiedzinki, jestem ciekawa jak Wy celebrujecie tę porę roku:)))
 Posyłam całusy💋💋 BEA💘
 




57 komentarzy:

  1. Wspaniała jesień u Ciebie - przepięknie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień u Ciebie jest pełna kolorów i smaków. Zaciszna i przytulna. W sam raz aby wpaść na ploteczki ( nie mylić z plotkami)przy kawie czy herbacie i słodkim co nieco. Podziwiam urodzaj na dynie i wszystkie emaliowane garnuszki. Pozdrawiam cieplutko z mglistego i mokrego dziś Kociewia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach...jak pięknie ...w takim miejscu można się zakochać ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jest Beatko w Twojej altance. Tyle masz cudnych dekoracji w środku i na zewnątrz. Fajnie wyglądają trawy . Kiedyś posadziłam pampasową , ale nie miała pióropuszy . Kawką mi tu zapachniało. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, kocham dynie. Dekorowanie nimi domu i posesji oraz sporządzanie potraw z tego pomarańczowego warzywa jest nieodłączną częścią mojego jesiennego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niezbyt czesto ale w sezonie zawsze coś upichcę:))

      Usuń
  6. Cudnie ujęłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie o każdej porze jest cudownie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda pojedyncza, pomarańczowa dynia na jasnym żwirze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie u Ciebie :) Nie umiem wyczarować takiego klimatu dlatego z ogromną przyjemnścia patrzyłam na twoje zdjęcia. Motyw koguci nie uszedł mej uwagi, ale mam pytanie gdzie kupiłaś tę firaneczkę z ptaki? Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firaneczkę upolowałam gdzieś na FB, ja tak wszędzie węszę:))Dziękuje bardzo i pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Acha... ale pokręcę się może dostanę gdzieś podobną :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Twój klimat sielski i anielski, tak go przynajmniej postrzegam.
    Pozdrawiam i czekam na każdy kolejny wpis:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie, jesiennie, kolorowo i tak swojsko. Kocham taki styl. Kiedy u mnie będzie chociaż namiastka???Jeśli chodzi o jesień celebruję ją w ogrodzie. W przerwach między pracami, bo jest ich mnóstwo znajduję czas na kawę w cudnym jak dotychczas słoneczku ale to już chyba koniec, bo dziś mgły, mokro i kawa pita już w domu. Na osłodę mam rogale Marcińskie - oryginalne prosto z Poznania. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z czasem będziesz mieć taki urodzaj, a kawkę z Toba bardzo chetnie:))

      Usuń
  12. Beatko droga, ale u ciebie pięknie zawitała jesień. U mnie tez w domu stoją już ozdoby jesienne, ale u Ciebie to po prostu mistrzostwo.
    Serdecznie Cię pozdrawiam.
    Mam Ci dużo do opowiedzenia, zadzwonię wreszcie w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beaciu dziękuję, u Ciebie na blogu człowiek zawsze odpocznie, naje się, napije...
    pozachwyca się klimatem i pięknością otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu cos dlaciałą i ducha:)) Elu wpadaj zawsze jak jestem;))

      Usuń
  14. Uwielbiam takie klimaty.
    Kamionkowe gary na płocie zawsze kojarzą mi się z Kargulem i Pawlakiem.
    W moim ogrodzie, pierwszy i mam nadzieję, że ostatni raz, dynie były z powodu suszy bardzo marne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA dynie dostałąm nigdy nie miałąm takich plonów jak te:))

      Usuń
  15. Cudowny jesienny klimat u Ciebie:) Jak zawsze piękne dekoracje i świetne pomysły:) Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt, dynie jako ozdoby spisują się rewelacyjnie, tak samo jak w kremach, ciastach itp. Widzę że ogród też jeszcze w wielu barwach jak u mnie ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny klimat, pięknie urządzone. Aż chce sie przysiąść na tych białych fotelikach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta "makatka" z kurakami jest boska:). Lampę naftową w moim ulubionym kolorze też dojrzałam:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, jesienne dekoracje!!! Wspaniałe zdjęcia!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie, kwintesencja jesieni. Takie ciepłe, rozgrzewające kolory <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jesienia mozna mieszać kolorami jak w kalejdoskopie tyle ma cudnych barw.:)

      Usuń
  21. Ja niestety nie celebruję jesieni tak pięknie jak Ty Beatko ale może kiedyś skradnę kilka Twoich pomysłów bo są zachwycające!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu kradnij pomysły moja a ja będę Twoje, juz kilka przecież podkradłam:))PozdróWka:)

      Usuń
  22. Ależ tam cudnie u Ciebie :)
    Szkoda ,ze tak daleko od siebie mieszkamy .

    Ogrodowe Zacisze jest bajeczne , mam cos podobnego w planach , ale to za jakis czas :)
    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odległosć tylko w kilometrach, mentalnie możemy być blisko Kinguś:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. U Ciebie jak zwykle pięknie i klimatycznie:)
    Ozdoby są niesamowite, a dynie prezentują się super:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marysiu to słyczęc, cieszę się,ze znalazłąś czs zajrzec do mojego Zacisza:))

      Usuń
  24. Zaglądam ciągle aby się natchnąć aranżacyjnie, ale jestem jak daltonistka wgapiający się w kolory i wierzący, że nagle je dojrzy...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oJ Agatko, małymi kroczkami i kolorkami dasz radę:) zacznij od dekoracji adwentowych:))

      Usuń
  25. Takie klimaty to ja lubię. Dlatego jak zaglądam do Ciebie, to uśmiecham się od ucha do ucha i cieszę oczy każdym zdjęciem, podziwiam każdy szczegół! Wspaniale tam u Ciebie. Pozdrawiam i czekam na kolejną porcję wspaniałych emocji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham Twoje klimaty. Ozdoby są niesamowite!!!
    Faktycznie, w tym roku dynie obrodziły.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for sharing this at Home Sweet Home and have a Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...