niedziela, 30 września 2018

Czyżby już, koniec róż ???

Róże które uwielbiam kończą już swoje kwitnienie, jednak ja zachowam je w pięknych tkaninach i tekstyliach domowych. Dziekuję Wam  kochane za ostatnie  i każde kolejne odwiedziny i komentarze. Ledwo zdążyłam tutaj we wrześniu bo dzisiaj już 30 ty.  Na szczęście  róże są wieczne prawda?😍




Zasypię Was chyba dzisiaj zdjęciami, ale skoro blog to rodzaj pamiętnika, więc kiedyś tu zajrzę i się uśmiechnę do tego co mnie obecnie najmocniej pasjonuje i nie odpuszczam:))













Pewnego dnia dostałam od naszej koleżanki blogowej Moniki z bloga Zielone Wzgórze Mon Art. przepiękną księgę, z motywami róż, na starodawnym papierze , cudownie wykonana, dopieszczona a co najważniejsze ofiarowana z sercem. Myślałam,że zacznę pisać w niej książkę albo pamiętnik, ale inna koleżanka doradziła mi, żebym założyła w niej Księgę Gości......a co w niej jest w efekcie na pewno  się niebawem dowiecie....ale muszę powiedzieć, że jest ona cudowna sama w sobie.  
Dziękuję Kochana Moniczko i już niebawem się odezwę💗

Kto nie widział jakie Monika robi śliczne amigurumi  i inne rekodzieło to koniecznie zajrzyjcie i pokochajcie 
http://zielonewzgorzemonart.blogspot.com/







Jestem dumna ze swoich kwiatów a najbardziej z mojej pięknej róży wielkokwiatowej Parole, która jest niesamowita, ogromne kwiaty i cudny zapach.







A moja Sonię z Bidula pamiętacie??, teraz jest już naprawdę nasza, chociaż nadal boi się ścierki i zamykanych drzwi.





Kochane uraczcie się ciastem ze śliwkami i pyszna kawką z pianką, bo zasługujecie, tyle lat mnie wiernie odwiedzając i wspierając mentalnie. Uroczej Jesieni Wam życzę i do usłyszenia ~~Bea~~💗💗💗💗










38 komentarzy:

  1. Ojej jak mam trafić do twojego sklepiku , bo widzę ,że droga niedostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, sklepik na blogu, zawiesiłam, ponieważ nie nadążam z realizacja zamówień i oprawa graficzna zdjęc,cen itp., jesli coś Cie interesuje proszę napisz email 456kos@gmail.com. Pozdrawiam i zapraszam:)

      Usuń
  2. Podziwiam róże i te żywe, przepiękne i te na tkaninach, też piękne. To dziwne, ale mi z nimi nie po drodze, w ogrodzie nie sadzę żadnych roślin z kolcami, a może szkoda?
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje terytorium,zasady i zamiłowania, może więc hoduj róże na tkaninach i papierze:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Kochana ! Również uwielbiam róże , kocham je za piękny wygląd i za piękne kolory :)
    Cudny różany obrus u Ciebie wypatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze klimaty u Ciebie.:) Bardzo dziękuję za dużą ilość zdjęć, nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże nigdy mi się nie znudzą, a Twoje Beatko aranżacje są wyjątkowo piękne i subtelne. Podarunek wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto nie kocha róż, gdyż w swojej wyniosłości są bardzo delikatne i subtelne,co bardzo cenię:))

      Usuń
  6. Twoje róże są piękne w każdym wydaniu. Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudowny post:))pięknie u Ciebie:))też kocham róże te pachnące i te na tkaninach i porcelanie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz na porcelanie zapomniałam wrzucioć zdję...dziękuję:)

      Usuń
  8. Cudne te róże i nie przekwitną, nie zmarzną :) Podziwiałam cudne tkaniny. Księga jest wspaniała, uroczy prezent. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiega cudna, róże piękne...a jesień na progu:) POzdraiwam :))

      Usuń
  9. Stunning vignettes!I love the charming lady figurine and the adorable pink flowers!Gorgeous tablecloths!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love pink tablecloths. The damsel is a napkin holder. Thank you, dear.

      Usuń
  10. Podobają mi się Twoje róże. Wywołują pozytywne emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam róże, szkoda że już przestają kwitnąć :( Piękne materiały!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam motyw róż wszędzie. Piękne aranżacje i zdjęcia Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo lubię róże. Mają kolce, ale zachwycają wyglądem i często zapachem. Pięknie je przedstawiasz i pięknie wykorzystujesz w upiększaniu swojego otoczenia. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZECUDOWNE, mało kto może się oprzeć ich urodzie
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne róże, w każdej odsłonie i te żywe i te na Twoich pracach :D To niezaprzeczalnie królowe kwiatów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Te obrusy z różami są obłędne! Przepiękne zdjęcia, a Sonia skradła moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna ta tkanina z motywem różanym ..moje ukochane róże..Same cudeńka na zdjęciach i nie dziwię się że tyle zdjęć dodałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ pieknie u Ciebie...róże są ponadczasowe! Sonia cudowna, ile miłości w oczach:) I ta książka....CUDO! Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te różane obrusy! Chyba będą dla mnie inspiracją...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajka! Nie mogę się napatrzeć na Twoje cudowne róże w każdym wydaniu:) Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te tkaniny z motywem róż. Ja też uwielbiam ten motyw szczególnie na filiżankach :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne motywy różane, gdzie je kupujesz? Coraz mocniej zaczyna do mnie docierać, że chciałabym otaczać się różanym motywem.
    Brakuje mi Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, jak milo usłyszeć, ze ktoś tęskni:)) a tkaniny sprowadzam z Włoch i Hiszpanii:)

      Usuń
    2. No tak... mogłam się tego spodziewać, że w Polsce niedostępne :/ Szkoda... Oczywiście, że tęsknię :D

      Usuń
  23. Beatko, oglądając te zdjęcia, mam wrażenie, że jestem w różanym raju.:) Mam nadzieję, że kiedyś razem z Tobą w nim zasiądę. :)
    Pozdrawiam Cię baaardzo mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. It is always a pleasure stopping by!This post is one of my favorites.Have a lovely week!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Beatko kazde zdjęcie, ten niesamowity klimat, który potrafisz stworzyć!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale różanie się zrobiło na zdjęciach powyżej. :) Ale to dobrze, bo i ja lubię róże i żałuję, że nie kwitną przez cały rok. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...