wtorek, 10 czerwca 2014

Sukienki na krzesła i serduszka dla róż:))

Witajcie!

Ostatnio pokazywałam Wam co robię ja i mój M. trochę czasu upłynęło ale efekty już są. Moje krzesła mają półokrągłe oparcia, są brązowe i nieciekawe jak na dzisiejsze czasy.....  długo myślałam nad pokrowcami na nie. Wszędzie spotyka się ubranka na krzesła prostokątne, które dodatkowo są prostsze w uszyciu, moje musiały być niebanalne i owalne....  dlatego wykorzystałam do nich serwetki robione na szydełku przez dłonie mojej mamy i cioci, pościel z dymki, ( co niektóre panie taką pamiętają:)), a miałam dwa nieużywane komplety białej i wzięłam się ostro do pracy w jedną deszczową sobotę....  co z tego wyszło zobaczcie ....






 a wyglądało to tak...


Natomiast mój M. też pasjonata wszelkich nowości w domu i ogrodzie , zrobił podpórki do róż wysokopiennych, pomalował według mojego życzenia na biało i zamocował przy różach, natomiast budleja Dawida dostała czarną różę i chyba nie jest zadowolona, bo coś jej zaczynają żółknąć listki:((









 A tutaj migawka z wycieczki w niedzielę do Baranowa Sandomierskiego na lody:)






 chciałam zaprezentować moją torebkę, ale niestety mąż nie uchwycił jej odpowiednio, nie wiem na czym skupiał uwagę.... a poniżej zrywam kwiaty czarnego bzu, z których będzie pyszna nalewka. Przepis na nalewkę z kwiatów czarnego bzu i inne znajdziecie tutaj


Żegnam się tymczasem bo muszę Was poodwiedzać gdyż w weekendy nie mam mozliwości tego robić, a zawsze mnie ciekawi co u Was i  zawsze pozostawiam słówko
pozdrawiam i życzę pogodnego tygodnia mili obserwatorzy i bywający
~~ Beata~~









48 komentarzy:

  1. Beatko, po pierwsze to pięknie wyglądasz i nie dziwię się, że mąż się nie skupił na torebce!
    Po drugie- fantastycznie wykorzystałaś serwetki!
    Po trzecie- Baranów jest prześliczny!
    Po czwarte- podpórki na róże bardzo mi się podobają!
    Po piąte- cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, po pierwsze- dziekuję, po drugie - tak myślę, po trzecie- masz rację, po czwarte - mi też sie podobają, a po piąte -gorące całusy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, nie wiem co najpierw pochwalić :-) Pięknie ubrane krzesełka i róże mają boskie wsparcie! Macie Kochani talenty! I torebeczka rewelacyjna! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Joasiu, dobrze, że te talenty pozwalaja nam zająć trochę ręce i myśli w oderwaniu od codzienności:)

      Usuń
  4. Wszystko co zdziałaliście razem jest fantastyczne!! a torebkę zaraz wypatrzyłam, bo tak bardzo mi się podoba,że dojrzę ją wszędzie :)) serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W turkusowej sukience wyglądasz rewelacyjnie. No oczywiście, że mąż skupiał się na Tobie, a torebkę i tak widać. Sukienki na krzesła skradły mi serce. Są cuuuuuuuuuuuuudowne!!! Podpórki też piękne. Śliczne zdjęcia Beatko. W Baranowie byłam, oj dawno temu... Pozdrawiam Cię ciepło. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie Basiu, że takiej koneserce jak Ty podobają sie moje prace i kreacje, buziaki:)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje pokrowce na krzesła wyglądają bardzo efektownie i stylowo, świetny miałaś pomysł :) Cudowne zdjęcia z Baranowa, nigdy tam nie byłam, a szkoda. Torebka pasuje do Ciebie i Twojej kreacji. Bardzo ładnie Ci w niebieskim kolorze :) Dziki bez jest bardzo zdrowym krzewem, pomaga na prawie 70 schorzeń. Pozdrawiam serdecznie w ten upalny letni dzień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Aniu za miłe słowa, nawet nie wiedziałam ,że czarny bez jest taki zdrowy, pozdrawiam:)

      Usuń
  8. przepięknie musi być u Ciebie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wymyśliłaś z tymi pokrowcami a koronki dodają uroku. A mąż cóż dziwne by było, że mając taką " laskę " jak to dzisiejsza młodzież mówi" przed oczami skupiał by się na torebce. Pięknie wyglądasz w tych błękitach:))
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że wzięłaś udział w moim candy, życzę powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Moniko, dziekuję Ci za pokrzepienie, całuję:))

      Usuń
  10. Wiesz Beatko wycieczka cudowna ale krzesła to o mało nie spadłam ze swojego i to jeszcze tak rażąca biel - cudowne - noż ja bym swemu panu nie pozwoliła usiąść na takim cudzie i koronki i wszystko tak pięknie wykonane i wykończone - boskie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyobraź sobie,że mój M. tez siada na nie z wielką nieśmiałością, albo kładzie podkładke na nakładkę jak on to mówi, pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Bardzo pomysłowe pokrowce na krzesła - teraz wyglądają tak romantycznie. Podpórki dla roślin - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pokrowce na krzesła. Teraz wyglądają bajecznie. Twój M wymyślił bardzo fajne podpórki.
    Torebkę od razu zauważyłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że zauważyłaś moja torebeczkę i dziekuję za miłe słowa:)

      Usuń
  13. Fantastycznie uszyłaś pokrowce na krzesła. Miałaś świetny pomysł aby wykorzystać serwetki bo krzesła w nowych ubrankach prezentują się pięknie i bardzo romantycznie. Podpórki do kwiatów są świetne, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Beatko, pokrowce mozna odwracać np. serwetka z tyłu na oparciu i tez fajnie wyglądają:)

      Usuń
  14. Pokrowce wyszły piękne , niespotykane tak jak i podpórki. Mąż skupił uwagę na Tobie tak jak ja , a potem dopiero dojrzałam torebkę. Ślicznie wyszłaś na zdjęciu . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokrowce wyszły piękne , niespotykane tak jak i podpórki. Mąż skupił uwagę na Tobie tak jak ja , a potem dopiero dojrzałam torebkę. Ślicznie wyszłaś na zdjęciu . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokrowce na krzesła, są cudne i wyjątkowo pięknie wyglądają - wspaniały pomysł z tymi wstawkami !!! - w niebieskiej sukience wyglądasz bardzo uroczo - pozdrawiam Beatko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Wandziu, Twoje uznanie bardzo sobie cenię:)

      Usuń
  17. Wspaniałe, nietuzinkowe pokrowce na krzesła !
    Turkusowa kreacja z torebka - super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że pokrowce tak sie podobają, bo naprawdę zrobiło sie od nich jaśniej i piekniej. Turkusy uwielbiam:))

      Usuń
  18. Your lacy chair creations are absolutely lovely, Beata!! So cozy, cottage, cool! And your roses will certainly benefit from those pretty supports. How wonderful the scenery is in your surroundings! Have a great day!

    Poppy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Poppy, cieszę sie, że Ci się podoba u mnie:)

      Usuń
  19. Ale wspaniałości prezentujesz, aż chciałoby się tez takie mieć :) Chętnie sama popróbowałam też coś podobnego wyczarować, lecz - niestety - nie posiadam zbyt rozgałęzionych zdolności manualnych, o szyciu nie wspominając... Dlatego gratuluję (i zazdroszczę) :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, szycie nie jest skomplikowane, zwłaszcza prostych rzeczy:)

      Usuń
  20. Sukienki są przepiękne. Aż żal siadać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Och! Jakie cudowne prace - nie wiem, czy bardziej chwalić te pokrowce, czy podpórki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i just love your chair slips, beata! beautiful! your bag is lovely with your outfit, too!

    OdpowiedzUsuń
  23. When someone writes an piece of writing he/she retains
    the image of a user in his/her mind that how a user can know it.
    Therefore that's why this post is amazing. Thanks!

    Here is my page: KSW 28 online,

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowe te ubranka na krzesla :) dobrze że Twój mąż popiera Twoje wyczyny, z moim jest różnie... Serca na róze stanowią dodatkową piękną ozrobę. A nalewki z czarbego bzu spróbuję za rok, w tym roku pierwszy raz robiłam syrop ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko piekne rzeczy razem stworzyliscie ! Podporki sa bardzo pomyslowe i piekne, a narzuty na krzesla wprost cudowne. Choc dla mnie krzesla i tak sa ladne ;) A maz wolal patrzec na Ciebie a nie tam torebke fotografowac hihihi ;) Dig zrobiony i wyslalany :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ubranka na krzesła rewelacyjne!Męża "robótki"takoż,oboje macie talent:)))A że nie widział torebki?Ja tam mu się nie dziwię....;) Nota bene świetna kiecka :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ubranka na krzesła super! Te podpórki na róże też mi wpadły w oko. Hmn...chyba nigdy nie piłam nalewki z czarnego bzu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo sie dzieje u Ciebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienki niebywale pomysłowe :)a torebka śliczna,jeśli masz namyśli te turkusową.to trochę widać :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne sukienki, a mężowi to się nie dziwię wcale ;) Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...