czwartek, 15 maja 2014

Torebka szydełkowa na lato

Kochani!

Nie było mnie ponad dwa tygodnie, ale tak nieraz się układa, witam Was serdecznie wszystkich odwiedzających i obserwujących. 
Szydełkowe robótki zabierają dużo czasu, a ten wolny mam  tylko wieczorami, kiedyś zrobiłam trochę kwadratów do swetra i gdzieś się jeszcze ostały nie wykorzystane....jak tylko wpadły mi w ręce od razu musiałam coś z nimi zrobić, no i padło na torebkę...




Trochę pokombinowałam z układem kwadratów, pozszywałam, uszyłam podszewkę, a raczej dwie, wierzchnią i spodnią, przyszyłam kieszonkę i ręcznie musiałam wszyć wszystko do środka. Torebka składa się z 19 kwadratów.

 

 
 



Usztywniłam jeszcze taką cienką pianką poliuretanową ( jak na carimaty), dorobiłam uszy , ale była taka bez wyrazu:(
Poszperałam po szufladach, koszykach, woreczkach i znalazłam stary pasek z piękną klamrą, kupiony za grosze albowiem był wysłużony, ale ta klamra mnie urzekła i musiałam go mieć.  Jednak warto nieraz coś zachomikować ... a potem wykorzystać, no jak sądzicie?? 



Dla zainteresowanych  schemacik i opis, pochodzi z gazety pewnie  20-30 letniej "101 Porad" był kiedyś taki dodatek, chyba do jakiejś innej gazety, z wykrojami i wzorami....








 Teraz mała przerwa na kawę i ciastko z rabarbarem, przy moich kwiatuszkach i bzach, których tak zazdrościłam posiadaczkom ogrodów.... no niestety  musiałam się zadowolić takimi, ale przyznacie, że majstersztyk, na obrusie mój hafcik sprzed lat.... 








Teraz jeszcze kilka fotek  tuniki skończonej gdzieś w marcu z wzorem pawich oczek i ostatnio bolerka, z którego nie jestem specjalnie zadowolona:(






Na dzisiaj to już chyba  tyle, żeby nie zanudzać, jeszcze tylko polecam przeczytaną książkę "Zaklinacz czasu", którą napisał Mitch Alboom, to  opowieść na miarę "Alchemika" , która dla wielu stała się inspiracją i impulsem do życiowych zmian. 

Pozwolę sobie zacytować rekomendację ze strony internetowej  oraz samej książki
 "... Spróbujcie wyobrazić sobie życie bez odmierzania czasu.


Pewnie nie potraficie. Zawsze wiecie, jaki jest miesiąc, rok, dzień tygodnia.
A jednak przyroda nigdy nie zwraca uwagi na czas. Ptaki się nie spóźniają. Pies nie patrzy na zegarek. Sarny nie martwią się kolejnymi urodzinami.Tylko człowiek odmierza czas.Tylko człowiek odlicza godziny.
I właśnie dlatego jedynie człowiek doświadcza paraliżującego strachu, którego nie zniosłoby żadne inne stworzenie.Strachu przed tym, że zabraknie mu czasu..."



Teraz już na pewno żegnam i przypominam jeszcze o moim motylkowym candy  do 23 maja 2014.


~~Beata~~







73 komentarze:

  1. Cudownie tu u Ciebie a ta torebeczka jest boska:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta torebka, fajnie, że wykorzystałaś te kwadraty i wpadłaś na taki pomysł. Apetytu na ciacho mi narobiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zaklinacz czasu jest wspaniały - dałaś mi coś do nowej inspiracji następnej pracy - O i dziękuję bardzo - natomiast torebka jest rewelacyjna też taką chcę - tak tak wiem nie masz czasu a ja za leniwa jestem - kochana a bolerka czy bluzeczki są równie cudowne jak bez który pokazałąś dziękuję za wszystko buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka przepiękna, niezwykła! a kawunia i ciasteczko...och pysznie u Ciebie :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko widać że wszystko jest utkane z pasji , torebka cudna i na lato jak znalazł a broszkę dopasowałaś idealnie , dobrze czasami poszperać w rzeczach które nie nosimy. Dzięki za schemacik może wykorzystam za jakiś czas. Tunika rewelacyjna jak też bolerko i hafcik na obrusie. Podziwiam bzy jakie mają pełne kwiatki , mój bez ogromny , dużo kwiatów ale niepełne i taki mizerny przy Twoim.Ciacho z rabarbarem to wiosenny rarytas mniam..... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dziekuję za ciepłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Cudowna torebka - prześliczny kolor. Klamra doskonale ją uzupełnia - miałaś fantastyczny pomysł :-)
    Tunika i bolerko wspaniałe :-)
    Narobiłaś mi ochoty na ciasto rabarbarowe - koniecznie muszę takie upiec mojej rodzince.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No majstersztyk wszystko, niezaprzeczalnie :) podziwiam ludzi z szydełkiem :) sama nie umiem ni w ząb. A książką mnie zaintrygowałaś! Widziałam ją w Empiku, a teraz pewnie pobiegnę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak myślałam o szydełku a okazało się, że to nie takie trudne, zachęcam:)

      Usuń
  8. Śliczna torebka, bardzo pomysłowa i podoba mi się kolor. Piękne zdjęcia i w ogóle bardzo ciepły wpis :)) Mnie też zaintrygowała książka, którą proponujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest z tych ambitnych, ale bardzo ciekawie napisana, polecam:)

      Usuń
  9. O RAJCIU!!!!!!! Ta torebka jest cudowna ! Normalnie zakochalam sie w niej od pierwszego wejrzenia! Hafcik, bolerko tez sa pieknymi Twoimi dzielami, ale chyba torebka je troche przycmila bo torebka jest mistrzowska. Wszystko sie zgadza ksztalt, wzor, dekoracje, kolor-cala po prostu jest swietna ! Jestem zachwycona ! Swietna robotka kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, cieszy mnie Twój entuzjazm, uwielbiam torebki, ale właśnie takie niebanalne i już mam kilka w garderobie własnej produkcji, pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Przepiękna torba!!! Kolor cudowny!!! I ta klamra która jest jakby kropką nad "i":)
    Bzy myślałam, że są żywe, a tutaj czytam, że jednak nie:) super odtworzone!:)
    Hafcik sprzed lat uroczy, bardzo lubię takie wzory:)
    Zdolna z Ciebie Kobieta!!! :)
    Dziękuję za udział w zabawie u mnie:) ..a i czekam na odpowiedź w pewnej sprawie;) wysłałam już do Ciebie maila:)
    Pozdrawiam kolorowo i bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..zapomniałam dodać, że książka zapowiada się fantastycznie:)

      Usuń
    2. Kamilo, dziekuję bardzo za miłe słowa, na emaila odpisałam:)

      Usuń
  11. Genialne- wszystko genialne! Torebka fantastyczna, klamra dodała jej elegancji i uroku. Bzy są niesamowite, jak to zrobiłaś? podziwiam. A wszystkie ciuszki też niezwykłe. Jestem pod wrażeniem Beatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu od razu prostuję, bzy kupiłam latem na festynie bo mnie zachwyciły, są z bibuły, a torebka tez mnie cieszy:) buziaki:))

      Usuń
  12. Dużo tego a wszystko fajne:))Czy te bzy sama robiłaś?Torebka jest fantastyczna,klamra pasuje do niej idealnie:))Oj,zjadłabym takie ciacho,uwielbiam z rabarbarem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że jestes tak daleko, bo na ciastko bym zaprosiła, a bzy są z bibuły i tylko one nie są mojej produkcji:)

      Usuń
  13. Beatko, strasznie dużo się u ciebie dzieje. Torebkę pewnie będziesz nosić z dumą w jakimś kurorcie nadmorskim:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ! Do tej torebki muszę zorganizować przynajmniej weekend nad morzem! Dziękuję Ci kochana, a mój mąż się śmieje, że mamy pomysły :)

      Usuń
  14. Torebka jest fantastyczna!!! Świetny Kolor, kształt i wzór, a klamra wieńczy dzieło. Hafcik jest uroczy, może bolerko gryzie i dlatego nie jesteś z niego zadowolona?. Ja zrobiłam wełnianą szydełkową kamizelkę i leży, bo drapie. Szydełko u Ciebie chyba rozgrzane do czerwoności, bo przy tak dekoracyjnej tunice sporo pracy było, chyba jest z czegoś bardziej miękkiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Irenko, masz rację, wieczory są dla szydełka, a bolerko trochę wyszło za szerokie, no ale obleci...pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Torebka przepiękna a klamra dodaje jej uroku. Tunika też bardzo ładna i fajny kolor.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunikę robiłam w zimie i wiele się nie nachodziłam, ale lubię ją:)

      Usuń
  16. Ale pięknie to wyszło! Gratuluję. Trochę wygląda jak taka frywolitka w dużym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonko ale mnie połechtałaś ta frywolitką, albowiem są cudne a ja ich nie umiem ( jeszcze):))

      Usuń
  17. Piękna torebka, klamra idealnie do niej pasuje, wygląda jak broszka vintage. Podoba mi się też bolerko i tunika. Ja też jestem fanką Paulo Coelho. Moje ulubione jego książki to Piąta Góra, Alchemik, Demon i Panna Prym. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja mam kilka swoich książek P.Coelho, jesli nie czytałas to polecam "Być jak płynąca rzeka" zbiór niesamowitych opowiadań - złotych myśli i prawd życiowych, dziekuję za miłe słowa:)

      Usuń
  18. Torebka wspaniała - doskonała na lato. Bardzo dużo ładnych rzeczy pokazujesz. Ładne są Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka prześliczna. Klamra fantastycznie do niej pasuje. Jestem zachwycona Twoją torebką.
    Przepraszam, ale bez Twojego przyzwolenia skopiowałam wzór na kwadrat.
    Niezbyt rozumiem dlaczego nie jesteś zadowolona z bolerka. Jest urocze i w świetnym kolorze.
    Haft na serwecie bardzo ładny. Ciasto z rabarbarem? nie jadłam go ze sto lat.
    Z wielką ochotą zjem chociaż mały kawałek.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie zamieściłam schemat, bo wzór jest ciekawy i dotąd nie spotkałam nigdzie takiego w gazetkach, tak, że możesz robic mi konkurencję:) dziekuję za ciepłe słowa, całuję:)

      Usuń
  21. Torba przednia. Pomysł super, no i klamra idealnie pasuje. No i jeszcze te bzy - urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A very pretty purse, perfect for the season in wonderful and refreshing aqua, beautiful flowers and delicious cake!

    Poppy

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zaglądać na takie blogi jak Twój. Już dodałam go do czytnika. Piękne rzeczy robisz.Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Może też znajdziesz tu odrobinę inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mój styl , ale torebka ma piękny kolor i jest ładna, jakby była taki a'la worek duża torba na wszystko to by mi podpadla w 100 %
    :D
    bzyy super
    a u mnie coś na dzień dziecka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego sie trzymaj, każdy musi mieć własny styl:)

      Usuń
  25. Genialna ta torebka! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka super na letnie wojaże, brakuje mi do kompletu pięknego kapelusza:))
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz podobno mam jechac z nią nad morze, to i kapelusz by sie zdał:)

      Usuń
  27. No, no- piękna torebka i rzeczywiście klamra dodała jej uroku:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna torebka:)wogóle fajne rzeczy tworzysz:)))zaciekawił mnie ten bez:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka piękna , a brożka...cudo, taka vintage...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trafiłam we wspaniałe miejsce, mogłam nacieszyć oczy pięknościami, wszystko mi się podobało, a torebka niepowtarzalna...

    OdpowiedzUsuń
  31. po prostu odczuwam tu dziś jakąś rozkoszną ekstazę dla moich oczu :)))
    podziwiam prace i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko piękne - a torebka zachwyciła mnie szczególnie. Dobry pomysł z ozdobą.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życie bez odmierzania czasu? W dzisiejszym świecie wszystko wkręci się wokół zegarka i jest zaplanowane co do minuty.

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka mnie oczarowała, jest śliczna. Czas niestety szybko leci dla nas i ciągle o nim myślimy :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Beatko! Mam też trochę zaległości na blogach. Torebka cudowna! CUDOWNA! Tuniczki też śliczne.. Zdjęcia także śliczne, znów się rozmarzyłam... A jeśli chodzi o czas, to Grecy mieszkający w urokliwych wioskach, mają swoje przysłowie: Wy macie zegarki, a My mamy czas... Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Patrzę i podziwiam Twoje prace. Torebka śliczna, ale najbardziej zachwycił mnie Twojego autorstwa bez. Pięknie wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka jest PRZEPIĘKNA :)) fajny kolor na lato.....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne rzeczy tworzysz Beatko - wszystko mi się podoba i wspaniale, że dodałaś szczegółowy opis , a książkę na pewno przeczytam - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Beatko - w dniu twoich urodzin w tak pięknym dniu życzę ci wszystkiego dobrego , zdrowia i sił na twe kłopoty spełnienia marzeń niespełnionych i czego sama sobie życzysz buziaki ci slę oraz dużo słonecznych dni życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  40. szydełkowa torebka jest cudowna!! oglądając takie dzieła coraz bardziej nabieram chęci do nauki szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Och jak dużo się Tu dzieje. Pięknie i kolorowo. Bardzo podoba mi się Twoja torebka. Jest doskonała na lato.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie szydełkujesz, pełna profeska! Torebka szalenie mi się podoba, te lazurowe turkusy jak znalazł na lato.
    Czuję, że będę tu częściej zaglądać :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka powala na kolana ! Normalnie oniemiałam z wrażenia - cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...