piątek, 25 stycznia 2019

Już tylko wspomnienie



 ostatni tydzień stycznia , więc  mogę tylko powspominać świąteczny czas, w tą sobotę chowam ostatnie ozdoby, światełka, i nadchodzi nowy czas ale jeszcze zimowy. Nie wiem jak u Was ale u nas zima jest piękna śnieżna, niekiedy mroźna ale taką lubię:)Moje drogie w tym Nowym Roku podobno przeszłość łączy się z przyszłością i wskazane jest o niej pamiętać, odwiedzać stare miejsca, rodzinne zakątki, wybaczać i rozwiązywać zaprzeszłe problemy i niedomówienia.....warto mieć spokojne myśli i sumienie, być otwartym i wrażliwym czego Wam i sobie życzę. 

   
Skoro zaczęłam od przeszłości ,to pokazuję Wam mój nowy nabytek a mianowicie, skrzynia, kuferek, bardzo stary, który wygrzebał gdzieś w piwnicach mąż koleżanki i mi sprezentował, bo on uwielbia tez starocie, ale żona- moja koleżanka:) mu nie pozwala w domu tego trzymać....tak więc ja często z tego korzystam:)




Kasetka była zniszczona, brudna, po odczyszczeniu przez mojego M. wygląda tak i zasłużyła na szczytne miejsce w sypialni na toaletce. Najprawdopodobniej jest rosyjska bo na spodzie odkryliśmy rosyjskie inicjały.....więcej nie wiem nic:(  
   

 Święta tego roku uświetniła zasłona w kształcie choinki w salonie, którą tak mi żal zdejmować:((  Formę zrobił mój M. ja uszyłam i nieskromnie powiem,że wszystkich zauroczyła nie pomijając mnie:)  Ogólnie było więc dużo energetycznej czerwieni 💗         
Stół i stoliki też udało mi się nakryć tematycznie:) a jak już jesteśmy przy stole, to zapraszam na owoce oaz na gorącą herbatkę z imbirem i kardamonem, która jest tak aromatyczna,że na pewno już pachnie u Was.
 


 Pozdrawiam Was gorąco, jeszcze w klimacie świąt i wciąż zimowo.💓BEA💓 


43 komentarze:

  1. Piękne skarby ukrywasz w kasetce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beaciu, czy Twój mąż odnajduje się w takiej ilości kobiecych dodatków?
    jejku jak ty to sprzątasz?
    Tak klimatycznie u Ciebie tak romantycznie.
    Dobrego, zimowego czasu, bo to czas na odpoczynek i regenerowanie sił na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, mąż nie narzeka, sprzatam sporadycznie, bo kurz to też objaw upływu czasu:))) więc go mam i toleruję:) Dzięuje kochana że zajrzałaś i za miłe słowa.Całuję;))

      Usuń
  3. Skrzynia jest świetna!! Udany zakup!
    Wspaniałe dekoracje, a zasłona super wyszła, nic dziwnego, że się podobała!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności:)
    U Ciebie jak zwykle klimatycznie:)
    Ja też swego czasu kupowałam porcelanowe lalki i muszę znaleźć dla nich odpowiednie miejsce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio lubię te lalki i je przebieram:)) a zapomniałąm sie pochwalić,że pomalowałam krzesłą na biało...tzn.mój M;))

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o mnie, to krzesła prezentują się super:)
      A Tobie też się podobają?

      Usuń
    3. Wolałabym jakies przecierane, no ale dobrze ,że już nie są brązowe:)))

      Usuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do Twojego magicznego domu. Podziwiałam wszystko, zdjęcie po zdjęciu. Wszystko takie piękne i przedmioty, i aranżacje. Czy bombki czerwone w kropki, to już takie były, czy podrasowałaś na wzór tych na tkaninie? Kuferek wspaniały, ma ponad sto lat, może nawet XIX w. pamięta. W dodatku prawdziwe skarby w nim umieściłaś. To była prawdziwa uczta dla miłośników dawnych czasów. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, bombki pokropiłam juz kilka lat wcześniej i fajnie wyglądają w te kropki, ale jesteś spostrzegawcza, to miłę...wiem że Ty sie lubujesz w przedmiotach epokoych. Dziękuję,że jesteś:))

      Usuń
  6. Święta to zawsze piękny czas, ale owy czas płynie tak szybko, że ni obejrzeć się, a te trzy dni mijają i koniec świąt, kolejne zaś dopiero za kolejny rok... Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włąśnie, raz dwa i wiosna za rogiem, pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Powiem Ci, że niesamowicie przyjemnie się patrzy na Twój cudowny dom. Te wszystkie skarby, starocie coraz bardziej mi się podobają. Zasłona jest genialna. Toż chyba jedyna w swoim rodzaju, jeszcze takiej nie widziałam. Ogólnie wystrój mnie zachwyca, bardzo klimatycznie. Chciałoby się wpaść na herbatkę i porozmawiać. :)

    Pozdrawiam, ciesząc się, że znów pada śnieg. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło AGnieszko, dziękuje za uznanie, zapraszam kiedys na herbatkę;)

      Usuń
  8. Ślicznie u Was, dziękuję że mogę się delektować pięknymi zdjęciami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Beatko miałaś udekorowany dom. Zasłonka choinka jest urocza i niespotykana . Na bożonarodzeniowe dekoracje mogłabym patrzeć przez cały rok. Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki MArysiu, taki szybki post,żeby nie zapomnieć tego czasu światecznego...pozdrawiam Cię mocno:)

      Usuń
  10. Masz jeszcze świątecznie w domu i faktycznie żal to zmieniać. Kuferek jest wspaniały o dobrze, ze jest u Ciebie, a nie niszczeje w piwnicy. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę, bo go juz bardzo polubiłam, dziękuje za Twoje odwiedzinki:))

      Usuń
  11. Witaj Beatko po świętach.
    U Ciebie jak zwykle bardzo klimatycznie, pięknie, każdy detal dopracowany.:)
    Te czerwone dodatki, firanki, wyglądają uroczo.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję BAsiu serecznie, miło CIe widzieć i sciskam:)

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje klimaty, kocham starocie i mogłabym gościć u Ciebie z wielką radością. Zasłona choinkowa jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny materiał w bombki, jak się już zachwycałam to znaczy, że nadal mnie zachwyca :D
    Wszystkiego dobrego życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest cudny, te bombki skrza sie jak prawdziwe:))CAłusy Agatko:)

      Usuń
  14. Beatko o każdej porze roku Twój domek jest dopieszczony i zawsze bardzo atrakcyjny. Piękne zasłony w kształcie choinki i wszystkie czerwone dodatki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze wspaniały klimat stworzyłaś w swoim domu. Choinkowa zasłona jest według mnie zachwycająca! Serdeczności przesyłam i czekam na wiosenne nowości u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany, ileż tu skarbów :))) Przepiękne przedmioty, oglądam i oglądam, nie mogę się napatrzeć :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia Twoich aranżacji jak zwykle zachwycają:) Świetne, kreatywne pomysły:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ tam cudny klimat u Ciebie <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko co miłe, szybko mija. Ale jak dobrze mieć piękne wspomnienia.
    Pozdrawiam serdecznie, urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tym kurzem muszę zapamiętać:) oprócz cudowności toja wzdycham do tych bluzeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skarby,znaleszika, tyle zlota na obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty Beatko potrafisz stworzyć cudowny klimat,podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to chyba przestanę kompletnie do Ciebie zaglądać. Co tu jestem, to normalnie się nakręcam - taki klimat, tyle pięknych rzeczy i zajrzeć dajesz do wielu zakątków własnego domu. To zawsze jest piękny spacer! Ale i niebezpieczny, bo człowiek zaczyna się rozglądać po swoim wnętrzu i zaczyna się w głowie kłębić 1000 myśli typu "co by tu zmienić" ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ u Ciebie pięknie, chętnie będę zaglądać po inspirację i aby popodziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogę prosić o ciąg dalszy bloga :))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak..to prawda:) to miejsce zdecydowanie ma klimat :)
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  27. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up your mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{harrisonthomasonlinecards@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {harrisonthomasonlinecards@gmail.com}
    Whatsapp:::::+17866076082

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...