niedziela, 25 maja 2014

Wyniki Rocznicowego Candy

Kochani!

Minął rok mojego blogowania i minął termin zgłoszeń na Candy. Udział wzięło 37 osób, wiele z nich zostało moimi obserwatorami, co mnie bardzo cieszy, korzystając z Losowe.pl osoba wylosowana kryje się pod nr 2  z mój mały art świat, tak więc motylki polecą do Marii.....





Natomiast nagroda pocieszenia powędruje do nr 6 z Szymkowerobotki, który wylosował mi się przez pomyłkowe zapodanie liczb, ale miał szczęście, więc Szymko dla Ciebie serduszkowe rękawiczki:)


Po roku wypada go podsumować, tak więc chciałabym powiedzieć, że cieszę się, że wkroczyłam w ten blogowy świat, fb i nk jakoś mnie nie wciągnęły, a tutaj jestem sobą, no może nie do końca, ale mogę się uzewnętrzniać bez większych obaw. Poznałam wiele sympatycznych i empatycznych osób, których słowa, komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy i sprawiają mi radość, a ta jest mi do życia koniecznie potrzebna, tak więc dziękuję Wam,
że jesteście i cieszę się, że jestem:)))

Cieszę się, że uczestniczyłyście w zabawie  wszystkie aż do końca, następnym razem   szczęście uśmiechnie się do Was:))  
 Proszę Marii i Szymkę o podanie swoich danych na mój email 456kos@gmail.com


Pozdrawiam i dziękuję wszystkim 
~~Beata~~ 

28 komentarzy:

  1. Gratuluję. I dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwycięzcom gratuluję :) i serdecznie dziękuję za zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Szkoda, że motylki nie przylecą do mnie...
    Gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Marii i Szymce, a Tobie dziękuję za zabawę:)) pozdrawiam i miłego tygodnia życzę Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Beatko za zabawę. Życzę Ci ogromu blogowych radości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Dziękuję za zabawę :) Życzę jeszcze wielu owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jakoś na dziś mój bardzo feralny dzień /// kurka wodna!!!:):):) - muszę uwierzyć ! ze , że to ja ! - Kochana nie wiem czy los zły ???się ode mnie odwraca ? czy jak? - ja dziękuję ci za wspaniałą zabawę oraz na dary które u ciebie czekają dla mnie - Powiem prosto - serdecznie dziękuję oraz gratuluję zarówno sobie jak i Szymci - adres wyślę jutro późnym wieczorem!!! buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez Beatko sie ciesze ze jestes bo uwielbiam do Ciebie zagladac od czasu keidy odnalazlam Ciebie i Twoj Blog . Rany !! Ale sie ciesze ! Nie moge uwierzyc ze wygralam takie piekne rekawiczki ! Pochwalilam sie juz mezowi i sam jest zaskoczony i tez mu sie spodobaly ! Normalnie sesyjke zdjeciowa z nimi zrobie tak sie ciesze ! Kurka Wodna ! Az nie wiem sama co powiedziec Kochana. Sprawilas mi ogromna radosc i rzeczywiscie mialam ogromne szczescie ! Przez mysl mi nie przeszlo ze mi sie uda . Dziekuje Kochana i pisze juz maila :*:* Buziolki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wysłałam ci meila z adresem buziaczki slę i życzę miłego słonecznego tygodnia - Marii

      Usuń
    2. Właśnie wysłałam ci meila z adresem buziaczki slę i życzę miłego słonecznego tygodnia - Marii

      Usuń
  10. Cieszę sie kochane, że Wy się cieszycie, a wszystkim uczestnikom podziękowania i całusy:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Szczęściarzy:)
    Bardzo mi było miło wziąć udział w Twojej zabawie:) Dziękuję!:) ..może następnym razem i mi się poszczęści:)
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tym, którzy wygrali. Może kiedyś też spróbuję szczęścia. I tak uwielbiam do Ciebie wpadać. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranym , a Tobie życzę dłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłługich lat blogowania i wewnętrznego spokoju...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję super zabawy oraz zwyciężczynią :)) pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja chyba przegapiłam te motylki ??? buuuuuuu :)
    Ale gratuluję dziewczynom a Tobie jeszcze wszystkiego naj naj
    my bardzo lubimy tu zaglądać :))) pozDrawiaM cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dear Beata,

    Happy 1st year anniversary!! Your polka dots and hearts are charming and them made me smile!

    Here's to a wonderful second year of blogging!

    Poppy:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwycięzcom, a Tobie dalszej radości z blogowania:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...