niedziela, 25 maja 2014

Wyniki Rocznicowego Candy

Kochani!

Minął rok mojego blogowania i minął termin zgłoszeń na Candy. Udział wzięło 37 osób, wiele z nich zostało moimi obserwatorami, co mnie bardzo cieszy, korzystając z Losowe.pl osoba wylosowana kryje się pod nr 2  z mój mały art świat, tak więc motylki polecą do Marii.....





Natomiast nagroda pocieszenia powędruje do nr 6 z Szymkowerobotki, który wylosował mi się przez pomyłkowe zapodanie liczb, ale miał szczęście, więc Szymko dla Ciebie serduszkowe rękawiczki:)


Po roku wypada go podsumować, tak więc chciałabym powiedzieć, że cieszę się, że wkroczyłam w ten blogowy świat, fb i nk jakoś mnie nie wciągnęły, a tutaj jestem sobą, no może nie do końca, ale mogę się uzewnętrzniać bez większych obaw. Poznałam wiele sympatycznych i empatycznych osób, których słowa, komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy i sprawiają mi radość, a ta jest mi do życia koniecznie potrzebna, tak więc dziękuję Wam,
że jesteście i cieszę się, że jestem:)))

Cieszę się, że uczestniczyłyście w zabawie  wszystkie aż do końca, następnym razem   szczęście uśmiechnie się do Was:))  
 Proszę Marii i Szymkę o podanie swoich danych na mój email 456kos@gmail.com


Pozdrawiam i dziękuję wszystkim 
~~Beata~~ 

29 komentarzy:

  1. Myszy ser-decznie gratulują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. I dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwycięzcom gratuluję :) i serdecznie dziękuję za zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... Szkoda, że motylki nie przylecą do mnie...
    Gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Marii i Szymce, a Tobie dziękuję za zabawę:)) pozdrawiam i miłego tygodnia życzę Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Beatko za zabawę. Życzę Ci ogromu blogowych radości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Dziękuję za zabawę :) Życzę jeszcze wielu owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jakoś na dziś mój bardzo feralny dzień /// kurka wodna!!!:):):) - muszę uwierzyć ! ze , że to ja ! - Kochana nie wiem czy los zły ???się ode mnie odwraca ? czy jak? - ja dziękuję ci za wspaniałą zabawę oraz na dary które u ciebie czekają dla mnie - Powiem prosto - serdecznie dziękuję oraz gratuluję zarówno sobie jak i Szymci - adres wyślę jutro późnym wieczorem!!! buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. congrats to the winners!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez Beatko sie ciesze ze jestes bo uwielbiam do Ciebie zagladac od czasu keidy odnalazlam Ciebie i Twoj Blog . Rany !! Ale sie ciesze ! Nie moge uwierzyc ze wygralam takie piekne rekawiczki ! Pochwalilam sie juz mezowi i sam jest zaskoczony i tez mu sie spodobaly ! Normalnie sesyjke zdjeciowa z nimi zrobie tak sie ciesze ! Kurka Wodna ! Az nie wiem sama co powiedziec Kochana. Sprawilas mi ogromna radosc i rzeczywiscie mialam ogromne szczescie ! Przez mysl mi nie przeszlo ze mi sie uda . Dziekuje Kochana i pisze juz maila :*:* Buziolki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wysłałam ci meila z adresem buziaczki slę i życzę miłego słonecznego tygodnia - Marii

      Usuń
    2. Właśnie wysłałam ci meila z adresem buziaczki slę i życzę miłego słonecznego tygodnia - Marii

      Usuń
  12. Cieszę sie kochane, że Wy się cieszycie, a wszystkim uczestnikom podziękowania i całusy:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Szczęściarzy:)
    Bardzo mi było miło wziąć udział w Twojej zabawie:) Dziękuję!:) ..może następnym razem i mi się poszczęści:)
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tym, którzy wygrali. Może kiedyś też spróbuję szczęścia. I tak uwielbiam do Ciebie wpadać. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranym , a Tobie życzę dłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłługich lat blogowania i wewnętrznego spokoju...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję super zabawy oraz zwyciężczynią :)) pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja chyba przegapiłam te motylki ??? buuuuuuu :)
    Ale gratuluję dziewczynom a Tobie jeszcze wszystkiego naj naj
    my bardzo lubimy tu zaglądać :))) pozDrawiaM cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dear Beata,

    Happy 1st year anniversary!! Your polka dots and hearts are charming and them made me smile!

    Here's to a wonderful second year of blogging!

    Poppy:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwycięzcom, a Tobie dalszej radości z blogowania:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...