poniedziałek, 20 maja 2013

MOJE RĘKOCZYNY-RĘKODZIEŁO

                 a teraz coś z moich "rękoczynów", mam różne pasje,
ale ostatnio technika decoupage opanowała mnie w okresie jesienno-zimowym, dlatego ośmielam się pokazać kilka prac ręcznych wyeksponowanych w domowym zakątku:))
 





wazon i malowane hortensje



butla na domowe wino

 
 
LAWENDOWO W MOJEJ SYPIALNI
 
 
ustrojony manekin z demobilu

 wieszaczki

wreszcie miejsce na kolczyki i szkatułka z aniołkami decoupage

   cd aniołków na obrazku i puzderku oraz lustro decoupage metodą naprasowania

                               a abażur i sukienka to ręczna robótka
 
 no i oczywiście nie może zabraknąć serduszek i woreczków z lawendą ( z ogródka)

 

3 komentarze:

  1. Te wszystkie Twoje motywy z decoupage są trafione w 100% w mój gust!
    Wow!
    Zdobyły moje serce!.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że tu zaglądnęłaś i ciesze się ,że Ci się podoba!

      Usuń
  2. Piękne prace, bardzo lubię takie klimaty! Dana

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...