poniedziałek, 2 września 2013

stare makatki

Witam serdecznie w nowym tygodniu, nowym miesiącu...
 
miło mi, że dołączyły do nas nowe obserwatorki,
jak również wiele osób zaglądających...
dla wszystkich - całuśne buziaki
 
 
Już dawno chciałam Wam pokazać moje makatki, które odziedziczyłam po mamie i teściowej,
a które niestety na razie zalegają tylko w szafkach, bo nie mam koncepcji gdzie je powiesić...
a wywołują u mnie miłe odczucia i chciałabym je mieć zawsze na widoku,
pasowałby mi taki pokoik, w którym umieściłabym, te wszystkie swoje ulubione rzeczy...
 
może tak się stanie... może niebawem...niedługo...
 
a teraz podziwiajcie:))


 
jak wisiała u mojej mamy w kuchni, to wszyscy mówili, że to ja i faktycznie byłam podobna..
 


to jest pewnie Zygmunt August i Barbara Radziwiłłówna, chyba, że się mylę, może ktoś mnie uświadomi??

 
 
 




a tutaj już zabawka z dzieciństwa ; mojego i mojej mamy, a może wcześniej, nie wiem bo była w domu od zawsze, taka Agatka z ruchomymi nóżkami i łapkami....:))
 
 
 


 
 
 
natomiast ta makatka zdobi okienko w mojej łazience i dobrze się tam miewa...
 





 
 
i jak Wam się podobają???
może ktoś dysponuje takimi, interesowała by mnie z motywami kuchennymi
chętnie bym odkupiła
 
a tymczasem pozdrawiam i zapraszam częściej :))

14 komentarzy:

  1. mam takie makatki i również są to pamiątki rodzinne :-) Twoje są przepiękne :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna makatka w łazience!!!! Bardzo cenne są takie pamiątki rodzinne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love your pretty bath picture:) sweet old toy from your childhood!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś w każdym szanującym się domu musiały takie wisieć.Gdzieś w zakamarkach szafy jeszcze coś by się znalazło, z tamtych lat :)
    Pozdrawiam z hamaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makatka z królem jest naj, naj! Nie widziałam takiego motywu nigdy, choć makatek się naoglądałam sporo w dzieciństwie. Skarby masz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz! a ja myślałam, że ta z królem taka nie bardzo:))

      Usuń
  6. O Boże marzę o takich makatkach, kiedyś wisiały w moim domu również, ale Wiesz ja nie zawsze byłam taka różana, przedtem to były muzealne okazy, dzisiaj jestem w nich zakochana:) zazdroszczę Ci, ale kto wie może kiedyś jak nauczę się kochać igłę i nitkę może sobie taką makatkę sprawię...:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez jak sobie przypomnę, że cos wyrzuciłam albo nie zachowałam, to tak " jakby w innym życiu było, hi,hi"

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne makatki widywałam u innych, w moim domu ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne makatki widywałam u innych, w moim domu ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze te makatki mi się podobały:) Ładnie im u ciebie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...