czwartek, 4 lipca 2013

gazety z lat 60-tych

..........stare zdjęcia i pocztówki już były, stare książki też, a u mnie na strychu kolekcja starych gazet. Mogłoby się wydawać, że strych i dom tez takie stare, ale wręcz na odwrót, tyle tylko, że na wiosnę robiłam porządki, bo wiadomo jak to na strychu....:-))) i odkopałam moje zbiory, a raczej zbiory mojej babci z Krakowa, która była introligatorem i w latach 60-tych, 80-tych gromadziła różne gazety i zszywała je w drukarni w ogromne księgi  całymi rocznikami. Stąd u mnie spora kolekcja otrzymana w schedzie od rodziców.
Wczoraj wyjęłam kilka, które były luźno rozrzucone i chcę Wam zaprezentować kilka ciekawostek...
 
 
Oto Panorama z roku 1962, a w nich kilka ciekawych ramówek, jak np. Księżyc Ty i Ja, Poznajmy się, Moda itp




 ....tutaj ciekawe porady, które mogą wywołać uśmiech na twarzy...:-)))

 


 


pamiętacie  tez na pewno Nową Wieś  i Panoramę Północy



 kilka fajnych wycinków; konkursy, reklamy, artykuły, itp. 
 












  no, a tutaj Tygodnik Ilustrowany "Przyjaźń", kto pamięta????????????



"Czterech pancernych" na pewno każdy pamięta, bo wciąż mamy mozliwość oglądania ich w TV



 
   bez komentarza........


 i na koniec magazyn turystyczny Światowid", następnym razem zamieszczę jeszcze ciekawsze tematy, a tymczasem życzę miłego oglądania i czytania.
Pozdrawiam wszystkich słonecznie:)))


3 komentarze:

  1. Niektóre tytuły pamiętam z dzieciństwa-przepaść,ale i sentyment:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie jestem rocznik 60 -ty tylko 74 ha ha ha to powiem Ci co znam? pamiętam Kabaret Starszych Panów, bo to oglądali moi rodzice, kupony Toto Lotka też, bo tata grywał, a Nową Wieś spotykałam u mojej cioci. Fajnie powspominać- dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, racja, pozostaje sentyment, ja pamiętam jak gazety kupowała moja starsza siostra i jej podbierałam, i czytałam zwłaszcza Księżyc Ty i Ja. Jak odwiedzają nie znajomi to sobie robimy prasówki sprzed lat :-)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...