środa, 21 czerwca 2017

Tea time...popołudniowa herbatka i nie tylko...

 Kochani:))

Lato w pełni w domu i ogrodzie, sezon urlopowy u mnie jeszcze nie prędko...tymczasem montuję mebelki do altanki i coś niecoś szyję z moich skarbów materiałowych....ostatnio tylko to mnie relaksuje.... dlatego zapraszam na herbatkę:))









  

Jak zobaczyłam ten materiał od razu musiałam go mieć...sam obrusik na stół to za mało, jeszcze uszyłam podkładki z aplikacjami, takowe chodziły za mną dawno ale nie miałam koncepcji...motywy z materiału wycięłam, podkleiłam i naszyłam na len. W środek włożyłam warstwę wypełniacza , a pod spód....no tak teraz nie zobaczycie...ale niebawem jak się zacznie na dobre sezon lawendowy na pewno :))
Teraz będzie herbaciany post...a nawiasem mówiąc, ja wprost przepadam za herbatą, kawy może nie być ale herbatę mogłabym pic na okrągło,najlepiej żeby stał przy mnie właśnie taki duży dzbanek:))









Materiał ten zakupiłam u nas w Polsce bawełna z satyną, świetna bo się nie gniecie i łatwo prasuje, natomiast poniżej tkaniny hiszpańskie i włoskie zakupione we Włoszech, to bawełna z poliestrem, tęga, nie mnąca, home decor, na narzuty, poszewki, zasłony, torby, torebki, torebeczki:))


Doradźcie z której uszyć pokrowiec na materac do altany, bo nie mogę się zdecydować??? ... co zostanie mogę się podzielić:)





Kogo zmęczyły moje krawieckie wywody częstuję tartą jarzynową, tarta albo qiche na popołudniowy obiad latem są świetne:))



Pozdrawiam Was i następnym razem postaram się zmienić tematycznie:)

Bea 

52 komentarze:

  1. Bea jakie to piękne, letnie, romantyczne, sama bym nie wiedziała co z czego szyć. jednak stawiam na rameczki, czyli ten środkowy materiał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eli i chyba ten będzie bo już szylam podszewki z niego...dziękuję 💕💕

      Usuń
  2. Śliczne są te podkładki. Przyjemnie będzie zasiąść w altance i wypić kawkę.
    Wszystkie tkaniny podobają mi się. Chyba najlepiej zrobić losowanie na chybił - trafił 🍀🌼🌻🌹🌷🌺🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podobają się wszystkie i nie mogę zdecydować. ..no tak to jest z kobietami😊

      Usuń
  3. Mnie się ogromnie podoba ten bardziej niebieski ale do altany chyba wzorem i tematycznie bardziej pasuje ten ostatni z konewką, ławką :)
    Marzy mi się czas kiedy usiądę i będę sobie szyć... nie do uwierzenia, ja i szycie :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie? To nie jest takie trudne a jakie daje możliwości. ..spróbuj! Pozdrawiam😊

      Usuń
    2. Umiem szyć, może nic wyszukanego i nadzwyczajnego, ale może właśnie dlatego, że umiem to jakoś tak... nie pociąga mnie ta czynność :)
      pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

      Usuń
  4. Mimo, że kilka dni temu robiłam quiche to na widok Twojej, cieknie mi ślinka. Nie tylko latem to świetny obiad. Patrząc na Twoje wszystkie materiały dostałam oczopląsu. Nie umiem Ci doradzić ponieważ wszystkie są piękne.
    Całuję i serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że mamy podobne smaki😊no i gust...pozdrawiam cieplutko💕

      Usuń
  5. Sama przyjemność pić herbatkę na takich podkładkach. Piękne masz wszystkie materiały . Nie potrafię doradzić , bo wszystkie są cudne. Super obiad na letnie dni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu że chociaż próbujesz i zakładasz...pozdrawiam Cie😊😊

      Usuń
  6. Przecudne materiały. Bardzo podobają mi się uszyte przez Ciebie podkładki. Co do materaca wybrałabym ten pierwszy z szarościami. Będzie mniej brudzący, czyli praktyczniejszy. A jednocześnie bardzo ładny i romantyczny. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i proszę...każdy typuje inny i bądź tu człowieku madry😀😀dziękuję Tereniu i pozdrowka

      Usuń
  7. Wybrałabym ostatni materiał. Stonowane kolory, element ławeczki, murku i konewek...w sam raz do altanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie skłaniam ku niemu:)) Pozdrawiam Wietrzyku:)

      Usuń
  8. Zachwycająca dekoracja stołu:) Podkładki prześliczne:) Nie mogę oderwać oczu od Twoich materiałów:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóz jestes materiałoholiczką jak ja:))Pozdrówka

      Usuń
  9. Beatko, Twoje materiałowe skarby są przepiękne, nie dziwię się, że trudno jest Ci się zdecydować. Podkładki uszyłaś cudowne. Cieplutko pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne podkładki!!! Wspaniale się prezentują!!! Materiały przecudne,ja osobiście wybrałabym ten ostatni,wydaje mi się,że bardziej będzie pasował.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ klimacik wyczarowałaś! A co do materiału, to wybrałabym pierwszy, ale to Ty powinnaś zdecydować, bo masz do tego dryg ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te podkładki. Materiał na materac według mnie ten pierwszy - klasyczny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi i dziękuję za sugestię, pozdrawiam☺

      Usuń
  13. Wow! Cudowne tkaniny,a podkładki mnie urzekły,to jedne z piękniejszych motywów ♥ Ten ostatni materiał wydaje i się idealnym, jest przecudowny ♥
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć a ostatni typowo ogrodowy może zwycięży 😊😊pozdrawiam ciepło

      Usuń
    2. Bardzo mi miło to słyszeć a ostatni typowo ogrodowy może zwycięży 😊😊pozdrawiam ciepło

      Usuń
  14. Herbatka tak pięknie podana smakuję wybornie:))piękne podkładeczki:))ależ masz wybór materiałów:))ja do altany wybrałabym ten na samej górze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy sobie przyjemność chwilę,dziękuję za wizytę i radę :)

      Usuń
  15. Pięknie to wymyśliłaś. Dobrze mieć zręczne rączki i głowę pełną świetnych pomysłów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A pretty teatime and your quiche a tasty treat! The faux quilt like material is my favourite. Happy Sunday!

    Poppy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale narobiłaś ochoty na tartę.Jakie piękne podkładki i ta ilość takich cudnych materiałów. Co do wyboru, podobają mi się wszystkie ale myślę, że do altanki najbardziej pasuje ogrodowy ten ostatni. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo materiały cudne:)) i chyba ten ogrodowy wygra:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Można prosić przepis na tą tartę? A materiał mi się najbardziej ostatni podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wizytę, przepis na tartę tradycyjny plus dodatki skomponowane wdg siebie, w któryms poście podawałam przepisy na tartę, można sie zapoznac...pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Rewelacyjne tkaniny i pięknie je wykorzystałaś. Obrusiki, podkładki i jeszcze herbatka w pięknych filiżankach,wszystko to aż oczy ciągnie. Ja też jestem fanką herbaty,kawę piję raz dziennie,a herbatę,nie zliczę.Do altany zdecydowanie tkanina z konewką pasuje,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZyli obie jestesmy herbaciary:)) Myslę,że ten ostatni faktycznie będzie w altance...dziękuję Iwonko i pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Przysiadłam na chwilkę w Twoim uroczym kąciku. Piję ulubioną herbatkę zieloną i podziwiam Twoje uszytki. Piękne podkładki! Materiały zakupiłaś fantastyczne, też miałabym na takie chrapkę. Ale okazji brak więc szyję z tego co mam. Jeśli mogę wyrazić swoja opinię, to ja altanę udekorowałabym ostatnią tkaniną. Jest dostojna i bardzo letnia. Pozdrawiam w upalny wieczór:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze,że pijesz teraz zielona herbate, bo podobno ona wychładza organizm, dlatego ja zima raczej pije rzadko zieloną a teraz i owszem, dziekuję Alinko za cenną radę i pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Cóż za piękny, herbaciany post:) Podkładki świetne i te materiały...co jeden to ładniejszy:)Tarta wygląda apetycznie:) Pozdrawiam Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Moniko, takie tam rózności z domowego zacisza:)) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. U Ciebie Beatko zawsze dużo się dzieje, nie mogę się oderwać od oglądania Twoich pomysłowych aranżacji. Podkładki są urocze! Jeśli chodzi o materac do altanki to oczywiście kwestia gustu ale ja uszyłabym (gdybym umiała :) pokrowiec w jednym kolorze i mnóstwo poszewek na poduchy z tych ślicznych materiałów. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Herbatkę chętnie wypiję. I teraz i jak się spotkamy wreszcie.:)
    Cudne materiały, wzorów moc, ba pewno wybierzesz najlepiej.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak milutko :) chętnie bym wpadła na tę herbatkę.
    ::))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepis na tartę zabieram. Ja wybrałabym materiał z ławeczką i konewką, ciekawa jestem na który Ty się zdecydowałaś. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miała bym problem z wyborem materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  27. super herbaciane klimaty , a do altanki ten z konewką bym dała

    OdpowiedzUsuń
  28. Dear Bea:
    Thank you for sharing and I love your fabrics! They are darling and what a beautiful table you have created! It was nice having you share and link!

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful teacups!Love the crocheted doilies too!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  30. You have shared some wonderful sewing and I loved seeing that whole stack of fabrics! I sew too and sell my tea cozies on Etsy. I love sewing once I "get going"! Thanks for sharing your tea time fabrics.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...