czwartek, 2 lutego 2017

Walentynki, te słowa brzmią całuśnie:)


Witajcie!

Cieszę się, że przedstawione  ostatnio gazety z dawnych lat, starodruki i nowości czytelnicze przypadły Wam do gustu, dziękuję za tak ciekawe  Wasze komentarze, spostrzeżenia i sentyment. 
Witam nowe obserwatorki a moje stałe serdecznie pozdrawiam, a wszystkim mówię "Nie zapomnij pocałować na dzień dobry" i "Zawsze całuj na dobranoc" oczywiście Tego lub Tą kochaną osobę.

                         





Ja nie wyrosłam w czasach gdy się obchodziło Dzień Św. Walentego, ale niestety udziela się to wszem i wobec, tak czy inaczej, uważam, że jeśli się kogoś kocha to można mu to powiedzieć, a nawet trzeba mówić często !
Ten tekst w języku angielskim zachwycił mnie już dawno, a w tłumaczeniu też brzmi całuśnie:)))))
dlatego postanowiłam uszyć w tym temacie takie właśnie poszeweczki:)



Prezentacja nastąpiła w pokoju mojego syna, który teraz tylko tu bywa , a ja chętnie czasem zajmuję Jego terytorium  do celów własnych:)) 
W pokoju również są poduchy, nakładki na ławie  i zasłona z motywami typowo faceckimi:)

 które uszyłam z materiału z motywami Londynu i Nowego Yorku, do tej pory ich nie pokazywałam....pokoju chyba też nie:))

Przy okazji właśnie wypróbowuję metodę edycji  tego posta z poziomu samego bloga a nie z  bloggera i jestem ciekawa jaki będzie efekt??






Tak na przykład zrobiłam też i zamieściłam kilka grafik na ścianie....jedna z nich to
"Krótka lekcja życia"
Wrona usiadła na drzewie nie robiąc nic.
Królik postanowił zrobić to samo i usiadł na ziemi.
Po chwili przyszedł lis i zjadł królika.
Wniosek:
Żeby siedzieć i nic nie robić musisz być na górze!

oraz 

"Czas sobie leci, ale pamiętaj, że to TY jesteś pilotem"

i tym pomyślnym akcentem żegnam Was w pierwszych dniach lutego jeszcze zimowego...  i oczywiście " Nie zapomnę ....."
 Bea




41 komentarzy:

  1. Prześliczne poduszki, a hasła jak najbardziej obowiązują w moim życiu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo sie cieszze bo tot chodzi.:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Beatko, jestem zauroczona poduszkami, pokojem Twojego syna, grafikami i wszystkim co robisz. Widzę instrumenty muzyczne, moja rodzinka też muzykalna, gitary wszelakie i perkusja też się znajdzie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo fajnie jak muzykujecie , jestem ciekawa szczegółów. Całusy:)

      Usuń
  3. Prześliczny, wyjątkowy komplecik poduch! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Muszę powiedzieć mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze poduchy i życiowy morał też bardzo interesujący,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą Beatko, że trzeba mówić takie słowa jak "Kocham" drugiej połowie i bliskim osobą, nie tylko w Walentynki :) Poduchy są świetne ! Pokój Twojego syna bardzo mi się podoba, szczególnie szara kanapa i instrumenty :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu, mój syn tez lubi tu przebywać i nawet te grafiki przeszły Jego test pozytywnie, a zainspirowałam się u Ciebie:))

      Usuń
  7. Śliczne poduchy :) walentynki to dla mnie ważna data, znaczy moich rodziców i dlatego co roku zawsze bawimu się cała rodzinką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jest tylko klimat do tego, to jak najbardziej...i duzo całusów:))

      Usuń
  8. Świetnie podusie. A Walentynki za pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)) piękne motywy
    Ja również nie wyrosłam w tych czasach, może dlatego tak nie lubię czerwonych róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Alu, ja róże uwielbiam zwłaszcza te bordowe i rózowe, ale tez herbaciane i zółte:))) chyba wszystkie:) CAłuski:))

      Usuń
  10. Poduszeczki są przeurocze. Teraz tylko wypada dostosować się do sentencji na nich zawartych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie mój M. powiedział,że musimy sie przyłozyc z systematycznościa:)) Całusy:)

      Usuń
  11. Piękne poszeweczki! Użyte sentencje przez Ciebie popieram bardzo mocno każdego dnia. Te gesty czułości dają nam siłę do życia, radości i działania wszelakiego.
    Cmok:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Alinko i wazne aby miec zawsze kogoś przy sobie:)) CAłusy dla Ciebie:)

      Usuń
  12. Beatko!
    Jesteś niesamowita. Twoje poduszki są prześliczne.
    Wow, podoba mi się pokój Twojego syna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Luciu, nie myslałam,że poduszki zrobia takie wrażenie, post zamiesciłam, ot tak, a tu taki odzew:)Całusy kochana:)

      Usuń
  13. Poduszki z napisami są świetne i myślę, że nawet Synowi się spodobają. To prawda, że czas szybko leci i że jesteśmy jego pilotem. Pilot niestety czasami błądzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, dlatego mam nadzieje,że te słowa troszke zadzaiłaja i zmotywują:)) Dziekuję kochana i całusy:))

      Usuń
  14. Mało, że pięknie wygląda, to pomysł znakomity z tymi napisami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na te poduchy :) Osoba nimi obdarowana na pewno nie zapomni, że miłość okazuje się na co dzień, a nie tylko od święta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne poszewki Beatko. Pokój syna jest w męskim klimacie , super. Trzymajmy się tych sloganów choć czasami trudno. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne podusie:) Pięknie prezentuje się ten walentynkowy wystrój:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe te poduszeczki! A walentynki to i dla mnie ważny dzień w roku. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś tak nie przemawia do mnie to święto i staram się omijać je z daleka...Miłość powinno wyznawać się codziennie, może nie ostentacyjnie, ale , np. ciepłą herbatą, przytuleniem, powiedzeniem miłego słowa...tak po prostu...
    Twoje poduchy to piękna niespodzianka na każdą okazję, więc myślę sobie, że sprawi przyjemność nie tylko tego dnia...
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne, śliczne poduszki... i pomysł z tymi napisami - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko Walentynkowe poduchy to strzał w dziesiątkę, śliczne !!!

    uściski zasyłam :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe podusie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie jak zawsze u ciebie - walentynki ? nie uznaję ale poduchy ci wspaniałe wyszły - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  24. Co prawda nie przepadam za walentynkami, ale muszę przyznać, że podusie świetne. Takie całuśne;-)
    Serdeczności ślę i uśmiechniętego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne poduszki jestem nimi oczarowana.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. I jak tu się nie uśmiechnąć gdy widzi się takie piękne rzeczy,tyle w tym wszystkim serca...pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...