środa, 30 listopada 2016

Zimowo i jesiennie jeszcze...

Witajcie!

Zimowe ozdoby już wkraczają do naszych domów, znów będziemy dekorować każdy kącik, ja juz zaczęłam bombki koronkowe-gipiurowe, kilka nawet można juz zobaczyć u mnie, a ja widziałam jakie Wy robicie piękne!
Moje drogie dziękuję Wam za Wasze reakcje na moją relację z Warsztatów Twórczo Zakręconych, widzę ,że wiele z Was chciałoby uczestniczyć, tak,że za rok możemy coś myśleć:)) a poza tym podobne  warsztaty odbywają się tez w Krasnymstawie tylko w okresie letnim, więc musimy czuwać:)










Mój skromny stroik adwentowy jest w tym roku troszkę niedopracowany, ale przyznam,że listopad w moim życiu owocował wieloma sprawami w życiu zawodowym i prywatnym...i niech się już skończy!
Mimo to jeszcze kilka migawek z jesiennego anturażu w domu i ogrodzie ku potomnym:)










Nadal uwalniam tkaniny, tym razem z tkaniny Roses in garden, takie jesienne róże, uszyłam   bieżnik, obrusik, poduszkę z kokardami no i oczywiście serduszko !





Jesienny wianek i miotła, którą przestawiam po kątach. Miotłę dekoruję już drugi rok i mam już pomysł na miotłę zimową. Altana i ogrodowy kredens już wysprzątane z jesiennych akcesorii, pewnie dostaną teraz ode mnie nowe stroje;))




Kochane, na dzisiaj to wszystko, ale  zostałam wyróżniona przez Kamilę nagrodą Liebster Award i zadała mi takie pytania, na które od razu odpowiadam!
A Wy zajrzyjcie do Niej jakie ładne rzeczy robi - ostatnio cudny wianek i Rogacza!

1. Jak udaję się Wam pogodzić codzienne życie z blogowaniem? Piszę kiedy mam wenę jak do wszystkiego innego i nie przeszkadza mi to wcale:)
2. Wasz ulubiony przepis na świąteczną potrawę? Makaron z makiem, przepis rodzinny z krakowskiego, moich rodziców.
3. Wymarzony prezent pod choinkę? Ktoś obcy, samotny przy stole, w ubr. gościłam taką osobę i o dziwo w tym roku zapowiada się to samo,ale ktoś inny, to mnie cieszy,że mogę kogoś uszczęśliwić.
4. Dom czy mieszkanie? Dom z ogrodem ale przytulne mieszkanko też.
5. Szarości czy kolory? Zależy w czym, ale raczej kolory, nie monotonia.
6. Czym jest dla was pisanie bloga? Oczekiwaniem na spotkanie z Wami i wymianą myśli, pomysłów, itd.
7. Blask świec, czy światło żarówki? Jednak światło żarówki!
8. Czy zwracacie uwagę na jakość zdjęć na blogach, czy na to, co jest na zdjęciu? Co na zdjęciu i jakość.
9. Stare, czy nowe? Zauważyłam ostatnio, że w moim domu  i ogrodzie jest coraz więcej "starego"
10. Co można zrobić w 5 min? Drinka:) Bukiet, kreację.
11. Ulubiony świąteczny film? Zawsze "Opowieść wigilijna"   na podst. opowiadania K.Dickensa i Ostatnio "Listy do M":) 

Całuśne pozdrowienia jesienno-zimowe dla Was
Bea



60 komentarzy:

  1. cudne bombki i równie wspaniałe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne bombki!!! Wszystkie prace wspaniałe!!! Przepiękne dekoracje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Twoje sa nie do podrobienia...dzieki i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ty to normalnie szalejesz! Bombki piękne! A te uszytki - mistrzostwo normalnie, podziwiam od dawna te Twoje komplety, pełne elegancji, delikatności, piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo mi miło, ja natomiast podziwiam Twój kunszt w tworzeniu dekoracji często niepowtarzalnych:)

      Usuń
  4. Piekne ozdoby:)Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania i te strasznie miłe słowa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Kamilo z wyróznienia i dziekuje, bo chyba zapomniałam, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Oj dzieje się u Ciebie, bombki piękne i kadry jesienne wywołały uśmiech, bo u nas zima na całego,pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam białe dekoracje świąteczne. Twoje bombki z koronką świetnie się prezentują na zielonym drzewku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak spontanicznie zawiesiłam do zdjęć...a mogłyby zostać:))

      Usuń
  7. Bombki są przepiękne. Zainspirowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki piękne takie delikatne.U mnie w ogrodzie już wysprzątane.Czekam teraz na świąteczne przygotowania :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to Ty nie czekaj tylko działaj, dzis 1 grudnia:))....sama jestem w polu:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Śliczne bombki. Robiłam takie w ubiegłym roku. W tym roku odkryłam bombki z aksamitu, ale na razie mam mało czasu na robienie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i robułam rózne bombki ale z aksamitu jeszcze nie, jestem zaciekawiona formą??? POzdrawiam Tereniu>

      Usuń
  10. Bombki bajeczne, patera cudowna, ramki zjawiskowe. Ten materiał w różyczki w każdej aranżacji boski. Nie masz go może za dużo:)? Mam zarezerwowaną ławeczkę do sypialni a ma tapicerkę do wymiany...... ładnie by jej było z tymi różyczkami
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziekuję, rameczki takie złote widziałam tez u Ciebie. Materiał wykorzystałam do cna, ale jesli zechcesz to jak będę jechała do Dębicy kiedys to moge Ci kupić, napisz tylko ile. To chyba 1,40 szer. ok 30 zł za m. Wypatrzyłam tam ostatnio fajny sklep z tkaninami:)

      Usuń
    2. Super dam Ci znać ile potrzebuje jak pojadę po ławeczkę.
      dziękuje ślicznie

      Usuń
  11. Ale dzisiaj różności u Ciebie:)
    Bombki podziwiam ,nie umiem takich :( a Krasnystaw jest rzut beretem ode mnie więc będę czujna latem :):)
    Jesienny wianek jest fajny , sama bym taki chciała mieć :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę,ze wianki to dla Ciebie pestka...to fajnie wiedzieć ,ze mieszkasz w okolicach Krasnegostawu:))

      Usuń
  12. Bombki, też oklejam Twoje śliczne są... i muszę częściej bywać w blogowych wnętrzach bo coś wenę tracę i chęć.Pewnie przez pogodę
    Idę dalej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zachęcam do szperania w sieci:))

      Usuń
  13. Te bombeczki są przeurocze. Wyglądają jak oszronione śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dekoracje Beatko . Tyle rzeczy pokazałaś , że można dostać zawrotu głowy . Jednym słowem wszystko cudowne. Piesek śliczny. Pozdrawiam ciepło i wiele kreatywności życzę na ten przedświąteczny , zimowy czas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się najbardziej spodobały wianek i miotła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko...dawno Cię nie widziałam kochana, pozdrówka:)

      Usuń
  16. U Ciebie, jak zawsze, magicznie:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana serdecznie gratuluję ci wyróżnienia a post jest obłędnie piękny jak zawsze - cudowne bombki , stroiki i wszystko - zachwycam się i zachwycam , póki co biegnę dalej bo mam ciut zaległości i wielgachne buziaki ci ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Marii,że zajrzałaś, ja tez juz dawno Cie nie widziałam i trzeba cos z tym zrobic...pozdrowionka kochana:)

      Usuń
    2. oj koniecznie musimy coś z tym zrobić ale niestety tak wyglądają powroty takiejak moje więc się nie dziwię że mnie prawie nikt nie odwiedza - póki co czekam na wieści od ciebie - całuski kochana Beatko i duży wór prezentów na dzisiejszy dzień ci życzę

      Usuń
  18. Beatko pięknie i kolorowo u Ciebie :) Bardzo podobają mi się bombki, są świetne, subtelne i eleganckie.
    Kadry jesienne również mnie zachwyciły. Twój ogród wygląda pięknie o każdej porze roku.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Ty zawsze potrafisz tak pieknie opisać sytuacje....dziekuję bardzo:)

      Usuń
  19. Piękne ozdoby, bardzo przytulnie. Odpowiedziałaś na pytania, to fajnie trochę Cię poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja juz stara wyga to i o mnie wiecie co nieco:)) Dzieki:)

      Usuń
  20. Zauroczyło mnie czerwone wiaderko w białe kropki. Koronkowe bombki są ekstra.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O każdej porze roku robi wrażenie to wiaderko i dlatego go lubię:)

      Usuń
  21. Beatko, śliczne bombki, takie romantyczne, a Sonia jaka urocza! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Monisiu, szykuj miejsce na choince:)) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  22. Ależ fajny pomysł z tą miotłą! Super:) I bombki cudowne!!! Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że Ci sie podobaja i bombki i miotła, ale i tak nie prześcigne Cie w pomysłach:)) Pozdrówka♥

      Usuń
  23. Strasznie mi się u Ciebie podoba. Klimatycznie, romantycznie i swojsko. Uwielbiam takie klimaty. Bombki są rewelacyjne. Zachorowałam na bielusieńkie ozdoby choinkowe juz w zeszłym roku. pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i odwiedzinki i pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Prześliczne bombki.jestem zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się te koronkowe bombeczki podobają. A jak prześwieca przez nie słońce, wyglądają wręcz magicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna zauważyłaś i tak samo pieknie przeświecają przez nie światełka choinkowe...pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Piękne bombki i przepiękne aranżacje. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tworzysz piękne dekoracje. Z przyjemnością je obejrzałam. Myślałyśmy z córką o zrobieniu w tym roku bombek koronkowych, ale z braku czasu zrezygnowałyśmy. Twoje są śliczne. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  28. Beatko, koroneczki piękne, aranżacje też. Z ciekawością poczytałam o tym, co lubisz:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Beatko u Ciebie zawsze jest tak pięknie. Bombki z koroneczką prześliczną.
    Aranżacje cudowne!!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bombki ubrane w koronki są śliczne. Podoba mi się też udekorowana miotła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Berta, what beautiful Christmas decorations on your tree! I have never seen such lacy lovelies! I enjoyed reading your award replies.

    Have a happy weekend!
    Poppy:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwyciły mnie bobki wyczarowane przez Ciebie. Zrobiłaś prawdziwe cudeńka. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...