wtorek, 3 marca 2015

Dzierganie i szydełkowanie z czytaniem na zmianę

Kochane:)

Piszę kochane, gdyż nadal myślę, iż odwiedzają mnie tylko dziewczyny:) Witam nowe obserwatorki i  ciesze się, że Was przybywa. Dziekuję wszystkim za przemiłe komentarze, które zawsze czytam i traktuje jak rozmowę z Wami♥♥♥
Skończyłam jakiś czas temu spódnice na szydełku,  a ostatnio wydziergałam sweter. W spódniczce już paradowałam kilka razy i jestem z niej bardzo zadowolona. Wzór zaczerpnęłam z  gazetki, była to spódniczka letnia z bawełny, jednak u mnie z akrylu awansowała na zimową.








 Chciałam również zrobić sobie ciepły sweter zimowy i udało mi się, tyle , że na sezon 2015/2016;))  Tak to bywa czasami jak jedne  sprawy wypierają drugie. Dlatego teraz się zawzięłam i zaczynam sukienkę na lato, żebym oczywiście wyrobiła się w czasie....i nie zastała mnie jesień!







 Sweter też wg wzoru i schematu z jakiejś gazetki, spodobał mi sie wzór i wykończenia w formie ruloników, które  mocowało się nitką przeciąganą w poprzek.....ale zauważyłam że ten wzór na przodzie od pasa w dół coś mi się skręca w jedną stronę, pewnie coś namieszałam, jak to amatorka... ponadto kiedyś widziałam u Was swetry z wzorem wzdłuż rękawa i  bardzo mi się to podobało, więc w tym swetrze też sobie na to pozwoliłam:)

Teraz na koniec  zajawka.... to już mam zrobione jakiś czas temu i czeka na wykończenie....będzie ładne i kolorowe:))




Taki mam widok za oknem w kuchni..... przychodzą i podjadają warzywa i jabłka, które im rzucamy, a także co im się jeszcze nawinie na łące lub w pobliskich sadach
.....a  przed domkiem pierwsze krokusiki:)




Ostatnio podobały się Wam moje sukienki na krzesła, są bardzo proste w uszyciu, pisałam o nich tutaj  i jeśli jeszcze ktoś ma ochotę to proszę bardzo można się wzorować:)



W moim międzyblogowym kąciku czytelniczym "Coco Chanel-Sypiając z wrogiem", którą napisał Vaughan Hal




 Książka  ukazuje prawdziwe oblicze tej wielkiej kreatorki mody, która jak się okazuje była niemieckim szpiegiem i zapaloną antysemitką. Było to dla mnie zaskakujące, gdyż czytałam kiedy s o Niej artykuły, oglądałam film, ale nie spotkałam się  z takim Jej wizerunkiem. Oprócz tego,że zbudowała wielkie imperium mody, to była niezwykłą osobowością i miała wiele romansów. Wrażenia i uczucia mam mieszane, interesująca jest fabuła i bardzo tło historyczne, zwłaszcza sytuacje i stanowisko Francji , Francuzów w czasie okupacji. Czyta się dobrze, polecam, bo to ciekawa i wartościowa pozycja, zresztą bardzo lubię czytać o kobietach, które podbijały świat, ludzi i wzbudzały wiele emocji. Obecnie czytam o Poli Negri :))

Dziękuję Wam za dzisiejsze spotkanie i mam nadzieję odezwać się niebawem, jak wydarzy się cos ciekawego u mnie....pozdrawiam jeszcze zimowo i deszczowo:))


72 komentarze:

  1. Ależ Ty zdolna Kobieto jesteś :-)
    Mój faworyt spódnica
    A widok za oknem cudny
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, spódnicę też hołubię, pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Dzianiny świetne. Ładna spódnica, interesujący sweter. Pokaż je na sobie! A ze swetrem tak bywa - też zrobiłam tunikę, w której raczej niewiele pochodzę w tym sezonie.
    Link do ubranek na krzesła - zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja ostatnia pomarańczowa w pasy jest świetna i wyglada na całoroczną, a mój sweterek taki grubasek raczej tylko na zimę:)

      Usuń
  3. Miłego dnia życzę :)
    Przepiękne kreacje wyczarowujesz :) Zapatrzyłam się na wiosnę u Ciebie... u mnie dziś jakiś mrozek powrócił :/ A wnętrze twojego domu mnie oczarowało... jeszcze na nie popatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo mi miło słyszeć Twoje słowa, w domu jak w garderobie, wciąż cos przybywa lub ubywa, najwazniejsze zeby sie w nim dobrze czuć:)

      Usuń
  4. Piękna spódnica :-) Bardzo mi się podoba. Szukam inspiracji, bo marzy mi się długa spódnica bawełniana na lato... muszę już zacząć, aby do lata zdążyć :-) Bardzo jestem ciekawa Twojej sukienki...
    Sweter cudny! Piękny kolor i cudne wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Ty to dopiero masz potencjał w dzierganiu i Twoja opinia działa na mnie jak balsam , dziekuję pięknie:)

      Usuń
  5. Przy spódnicy musiałaś się nieźle namachać szydełkiem, ale ładna i ciepła wyszła. To malinowe oprócz apetycznego koloru, ma piękne wzorki, a pastelowe elementy zawsze się dobrze prezentują. Ciekawe, co z nich wyczarujesz? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Iwonko, było tych słupków trochę do pokonania:0

      Usuń
  6. Świetna spódnica i sweter :) Masz talent do szydełkowania. Twoja zajawka ma piękne kolory, już nie mogę doczekać się efektu końcowego. Bardzo ciekawi goście do Ciebie Beatko zaglądają :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich gosci mam częso dzisiaj były bażanty i kuropatwy:)

      Usuń
  7. Chylę czoła. Ja do szydełka i tego typu rzeczy nie mam cierpliwości. Planuję zrobić sobie na szydełku takie małe kwiatki, które będę mogła wykorzystać przy robieniu kartek, ale z moim zapałem do szydełka, to pewnie zrobię je za parę lat... Spódnica śliczna, jestem ciekawa sukienki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko, Ty masz rączki do innych specjalności:)

      Usuń
  8. Beatko, jakie ty masz zdolne rączki:) PODZIWIAM!!!! śliczności tworzysz...
    Piękne widoki u ciebie i wiosna:) cudnie! A w twojej kuchni i jadalni czuć klimat prawdziwego ogniska domowego:)
    ściskam wiosennie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie ciepłe słowa, ciesze sie ,że Ci sie u mnie podoba:)

      Usuń
  9. Najbardziej zazdroszczę widoków i tego cudownego kredensu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu u Ciebie króliki i kurki też dają wiele wrażeń:)

      Usuń
  10. Beatko, spódniczka i sweter są świetne. Najważniejsze, że jest w nich cieplutko.
    Twoje sarenki są urocze. Domyślam się, że nie muszą przebiegać przez ruchliwą ulicę. Łąkami przychodzą pod Twój dom. Beatko, Twój dom to bardzo przytulne i klimatyczne miejsce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Luciu, pamietam, że do Ciebie tez zaglądają tacy goście, prawda,że to urocze, dziekuję za komplementy:)

      Usuń
  11. Piękne te twoje robótki. Też robię na drutach, więc jestem w stanie sobie to wyobrazić. Szydełko jest dla mnie magią :-) Fajnych gości masz za oknem - wyczuwają dobro na odległość. No i dziękuję za polecenie lektury. Ściskam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja szydełko odkryłam 2-3 lata temu i naprawdę polubiłam bardziej niz druty, jak dla mnie zaletą jest m.in.to, że jak spadnie oczko to tylko jedno , a nie jak na drutach lecą w dół i na prawo i trzeba je łąpać!!!
      a ja amatorka jestem....i czasu nie za wiele, więc szukam najlepszych rozwiązań:)

      Usuń
    2. Wiesz, że jest to jakaś wyższość szydełka nad drutami. Może też spróbuję :-) Pozdrawiam Cię, Beatko bardzo ciepło :-)

      Usuń
  12. Kochana, wielki ukłon w Twoją stronę, bo pracujesz przecież zawodowo i jeszcze dajesz radę na robienie na drutach takich świetnych rzeczy! Wszystko piękne, a spódniczka MEGA piękna... :))))))))
    O Coco oglądałam kiedyś film, ale nie pamiętam już wszystkich faktów i tego czy była szpiegiem czy nie, utkwiło mi jednak, że nie była szczęśliwa w miłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coco miała jedną wielka miłość swojego zycia i kilka pomniejszych, jak to bywa w życiu, polecam książkę i dziękuje Ci za komplementy...kochana ja śmigam tylko wieczorami przed telewizorem, dlatego moja kolekcja własnych wyrobów nie jest tak duża jak u Coco... ale jest:)) pozdrawiam♥

      Usuń
  13. Spódnica jest obłędna, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wymień igłę na szydełko na chwilę i będziesz mieć taką samą:)

      Usuń
  14. super! bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. the skirt is adorable, beata:) such a beautiful color on the sweater--love it!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwe cudeńka potrafisz wydziergać. Spódnica świetna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdolne masz łapki :) Też kiedyś zdażyło mi się popełnić coś na drutach, ale to dawne dzieje :)
    Spódniczka wygląda świetnie, a swterek na zimę (oby już nie tę) na pewno się przyda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe robótki. Spódnica bardzo mi się podoba !!! U nas dzisiaj sypnęło śniegiem . Świetny pomysł na pokrowce z wykorzystaniem dziergadełek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu u nas tez w marcu jak w garncu,wszystko dzis było:)

      Usuń
  19. Jak się cieszę, że mogę znów Cię czytać:) spódniczka r e w e l a c j a !!! zdolna z Ciebie Bestia:)
    a widok przecudny, oj marzą mi się pola i łąki, a za oknem właśnie taki widok...sama natura:)
    jest 3.00 w nocy, a ja nadrabiam zaległości blogowe, czy to dobry czas nie wiem, ale po prostu nie mogę spać:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nieraz nie śpie o tej porze ale nie wychodzę z łóżka bo pewnie bym juz nie zasnęła, fajnie, ze jesteś:)

      Usuń
  20. Nie wiem czy kiedykolwiek przemogę się do szydełka:)) mimo, że bardzo podobają mi się takie robótki. Podziwiam
    pozdrawiam
    PS. Szafa bajeczna:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja biała szafa zrobiła na mnie piorunujące wrażenie! Ja tez taką chcę:) Kiecka cudna, chętnie bym taką założyła. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieze się.,że podoba Ci sie moja serwantka, odrestaurowana i przemalowana, mozna taką zdobyć za grosze i odnowic jak moją:)

      Usuń
  22. Spódnica bajka....sweterków wełnianych, grubych nie noszę...wiem dziwne chociaż Twój jest słodki....A ja chyba wiem co chcesz poczynić z tych kwiatków wydzierganych....czyż by to na wiosenny pledzik?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś blisko bo faktycznie wiosenne to będzie ale coś innego....:) pozdrawoam:)

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekaw jestem wyrobu z kolorowych kwiatuszków, po pozostałe widzę i są bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe kwatuszki juz niedługo pokażę, dziekuje za odwiedziny:)

      Usuń
    2. Usunęłam jeden komentarz, bo były dwa takie same :(. Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Nigdy nie miałam dzierganej spódnicy. Piękna, ale czy wygodna? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jak kazda, nie narzekam, trzeba dac pod spód podszewkę i mocno wiązać w pasie:)

      Usuń
  26. Ale piękna witryna,szafa,mebel,zachwyciłam sie tym cudem :)

    Nie mam pojęcia o dzierganiu, ale podziwiam i zawsze zachwycam się takim rękodziełem.
    To ładne i kolorowe podoba mi sie niezmiernie, pewnie to będzie pled lub narzuta na łóżko i jestem już oczarowana :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Szafa,witryna, mebel podoba mi się okrutnie!!!
    Dziergać nie potrafię ,więc nieustannie podziwiam :)

    To coś ładnego i kolorowego, to będzie pled lub narzuta na łóżko i jestem już teraz zachwycona,,,, te kolorki :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga moja witryna nie umywa sie do Twoich wspaniałych mebelków. ale równiez cieszy moje oko, dziekuję:))

      Usuń
  28. Świetna spódnica i sweterek - szafa w towarzystwie pięknych krzeseł wygląda cudnie ! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie się prezentuje ta spódniczka a i sweterek śliczny. Pomysł na ubranka dla krzeseł jest fantastyczny, wnętrze nabrało charakteru. I dobrze, że są pierwsze oznaki wiosny, od razu wraca energia i chęć do tworzenia.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oznak wiosny jeszcze mało ale dobrze,że w ogóle są:)

      Usuń
  30. Cudne dzianinki , wzory i kolory super. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Normalnie mowe mi odjelo na widok tej spodniczki, cudna jest!
    I podziwiam wszystko i sweterek i zapowiedz i ubranka na krzesla:)
    Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona ze spódnicy, ze swetra trochę mniej, ale jak pochodzę w nim nastepnej zimy to może zmienie zdanie:))

      Usuń
  32. Spódniczka kapitalna, niestety, żeby taką założyć trzeba by zrzucić z 10kg. Ale podziwiam , bo do takich robótek to nie mam cierpliwości niestety. Pewnie bym rzuciła w kąt po godzinie. :)
    Ale ubranka na krzesła cudne! Aż zal,ze nie mam takich krzeseł....
    Zastrzeliłaś mnie tymi informacjami o Coco...oglądałam film wiele razy, czytałam...i miałam o niej dobre zdanie. Zawsze stawiam za wzór takie silne kobiety, które wiedzą ,czego chcą...a tu taka niemiła niespodzianka.:(
    Ale ciekawe. :)
    Pozdrawiam, kochana i czekam na sukienkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódniczka kapitalna, niestety, żeby taką założyć trzeba by zrzucić z 10kg. Ale podziwiam , bo do takich robótek to nie mam cierpliwości niestety. Pewnie bym rzuciła w kąt po godzinie. :)
    Ale ubranka na krzesła cudne! Aż zal,ze nie mam takich krzeseł....
    Zastrzeliłaś mnie tymi informacjami o Coco...oglądałam film wiele razy, czytałam...i miałam o niej dobre zdanie. Zawsze stawiam za wzór takie silne kobiety, które wiedzą ,czego chcą...a tu taka niemiła niespodzianka.:(
    Ale ciekawe. :)
    Pozdrawiam, kochana i czekam na sukienkę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie załuj, że nie masz takich krzeseł, bo na takie własnie trudno o pokrowce, wiekszośc jest na prostokatne, stąd mój pomysł na owalne, ale cieszę sie ,że Ci sie podobaja ubranka i spódnica:)

      Usuń
  34. Mega mi się podoba ta spódniczka, robi ogromne wrażenie! :) Dodatkowo chyba można ją założyć w każdym wieku,więc uniwersalizm to cudowna sprawa :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Akurat odbywa się konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i faktycznie jest bez ograniczenia wieku, ide do Ciebie zajrzeć:)

      Usuń
  35. Obie rzeczy wyszły cudowne, zawsze podziwiam osoby, które dziergają za precyzję i cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękny dom uwielbiam takie klimaty:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie spódnice, ale niestety, mam za dużo ciałka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz dostojne i eleganckie sąsiadki :)
    Spódniczka i sweterek są piękne, chętnie bym takie założyła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...